Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Zadania: wykonywanie połączeń do klientów firmy w celu wstępnej informacji wyjaśniającej należności. Oczekiwania wobec Kandydatów: wykształcenie min. średnie, odporność na stres, nienaganna dykcja, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: pracę od poniedziałku do piatku;...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Zadania: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Zadania: telefoniczna obsługa klienta biznesowego w zakresie zgłoszeń i reklamacji technicznych, rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługą klientów biznesowych firmy.
Zadania: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: rozpatrywanie reklamacji i skarg przesyłanych mailowo; obsługa korespondencji z klientami;
Zadania: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.