Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, Telefoniczne udzielanie informacji, Rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem i/lub telewizją.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielania informacji na temat oferowanych usług i promocji, przyjmowania reklamacji, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług; budowanie i utrzymywanie pozytywnych...
obsługa asystencka Dyrektora, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizację podróży służbowych, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie i weryfikację materiałów na spotkania, przygotowywanie prezentacji i analiz, kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji,...
obsługa asystencka Dyrektora, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizację podróży służbowych, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie i weryfikację materiałów na spotkania, przygotowywanie prezentacji i analiz, kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji,...
Zadania: obsługa połączeń przychodzących, pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności, informowanie klientów o usługach operatora, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie informacji odnośnie faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie informacji odnośnie faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet...
Zadania: Kontrolowanie jakości faktur i innych dokumentów masowych generowanych w systemach rozliczeniowych, Analiza błędów fakturowania, Analiza możliwości automatyzacji czynności procesowych,Weryfikacja jakości faktur z billingu produkcyjnego, Zbieranie informacji i przygotowanie...
Zadania: E-faktura – aktywacja/dezaktywacja/wysyłka duplikatu faktury. Realizacja zgłoszeń od klientów z zakresu procesu fakturowania. Obsługa zapytań doradców z BugTrackera dotyczących wydruku i wysyłki faktur. Opracowywanie instrukcji, komunikatów dla doradców. Uspójnianie adresów...
Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, Telefoniczne udzielanie informacji, Rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem i/lub telewizją.
Opis stanowiska: organizacja oraz koordynacja organizacji szkoleń we współpracy z odpowiednią komórką merytoryczną, zgodnie z potrzebami, realizacja zgłoszonych potrzeb szkoleniowych poprzez planowanie działań, przygotowanie harmonogramów, procesowanie zakupu usług noclegowych,...