Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie...
Opis stanowiska: Współpraca z dostawcami systemu call center (rozwój platformy oraz rozwiązywanie bieżących spraw wynikających z korzystania z systemu), Współpraca z dostawcami łączy telekomunikacyjnych, Współpraca z dostawcami sprzętu, Zarządzanie zespołem IT realizującym zadania w...
Opis stanowiska: tworzenie modeli analitycznych, operacyjnych i biznesowych, wsparcie w zakresie analiz biznesowych w obszarze Sprzedaży i Dostarczania, dostarczanie modeli i analiz procesowych w zakresie procesu Sprzedaży i Dostarczania, przygotowywanie powyższych analiz oraz materiałów...
Opis stanowiska: zdalna sprzedaż produktów i usług IT do klientów biznesowych oraz do instytucji publicznych (lokalnych), realizacja strategii sprzedaży zdalnej rozwiązań IT, pozyskiwanie klientów, budowanie z nimi relacji biznesowych oraz przygotowanie ofert handlowych, realizacja...
Opis stanowiska: organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
prace związane z przyjmowaniem dokumentów/produktów do magazynu oraz wydawaniem dokumentów/produktów do magazynu, prace związane z ewidencją dokumentów/produktów, danych w systemach informatycznych, inwentaryzacja dokumentów/produktów, brakowanie, przygotowywanie raportów.
Zadania: telefoniczna obsługa klienta w ruchu wychodzącym (dział Utrzymania Klienta), kreowanie pozytywnego wizerunku Klienta na rynku, próba utrzymania klienta, który chce zrezygnować z usług telekomunikacyjnych.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielania informacji na temat oferowanych usług i promocji, przyjmowania reklamacji, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług; budowanie i utrzymywanie pozytywnych...
telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy obsługa połączeń przychodzących w kanale techniczno-informacyjnym rozwiązywanie problemów formalnych i technicznych Up-selling
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności – specjalizacja płatności informowanie klientów o usługach operatora;...