Dla naszego klienta, nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Orange Customer Service Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds szkoleń
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SZK/07/Katowice
Opis stanowiska:
- organizacja oraz koordynacja organizacji szkoleń we współpracy z odpowiednią komórką merytoryczną, zgodnie z potrzebami,
- realizacja zgłoszonych potrzeb szkoleniowych poprzez planowanie działań, przygotowanie harmonogramów,
- procesowanie zakupu usług noclegowych, cateringowych i szkoleniowych, zamawianie materiałów szkoleniowych, procesowanie zamówień w systemach oraz prowadzenie ustaleń z dostawcami w celu zapewnienia ciągłości procesu,
- wybór dostawców usług szkoleniowych i około szkoleniowych,
- raportowanie zrealizowanych działań szkoleniowych i rozwojowych, przygotowanie raportów ilościowych i budżetowych na podstawie danych z systemów, archiwizacja dokumentów szkoleniowych,
- współpraca z trenerami - przygotowanie zamówień, rozliczanie działań, procesowanie dokumentów w systemach w celu zapewnienia efektywnej współpracy w projektach szkoleniowych,
- zapewnienie optymalnej obecności pracowników na szkoleniach w celu realizacji polityki szkoleniowej,
- komunikowanie działań rozwojowych przez strony intranetowe, komunikację bezpośrednią i mailową oraz materiałów informacyjnych i szkoleniowych.
- wykształcenie wyższe: ogólne (preferowane ZZL, Zarządzanie, Marketing),
- znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint,
- umiejętność koordynowania kilku obszarów,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność analizy danych liczbowych i słownych oraz przygotowania raportów,
- podstawowa umiejętność prowadzenia projektów,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- mile widziane doświadczenie w obszarze organizacji szkoleń, doświadczenie w sprzedaży.
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie,
- możliwość długofalowej współpracy.