IMAR SERVICE GROUP (nr rej. agencji zatrudnienia: 114)
Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
-
pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności
-
pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny)
-
informowanie klientów o usługach operatora
-
wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
-
wstępne rozpatrywanie reklamacji
-
oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta
-
aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów
-
dyspozycyjność do pracy między godz. 6:00 a 22:00 (około 8h pracy dziennie)
-
dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, przeglądarki internetowe)
-
wykształcenie min. średnie
-
nienaganna dykcja
-
wysoka kultura osobista
-
komunikatywność
Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.
-
atrakcyjne wynagrodzenie (godzinowa stawka podstawowa (12,00 zł brutto za godzinę + premie + prowizje)
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego
-
atrakcyjny system motywacyjny (premie + prowizje)
-
pełny pakiet szkoleń (odbywających się w godz.8:00-16:00; pon-pt)
-
pracę w systemie zmianowym (ok. 8h pracy między 6:00 a 22:00, 5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą)
-
możliwość skorzystania z atrakcyjnej finansowo oferty dodatkowych benefitów (m.in. karta multisport, ubezpieczenie na życie itp.)
-
możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie – jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami