Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.

Archiwalne oferty pracy

  • Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta

    IMAR   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4170 dni
    obsługa rozmów telefonicznych klientów firmy.
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego

    IMAR   Olsztyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4170 dni
    informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
  • Specjalista ds. Procesów i Jakości

    IMAR Service Group   Katowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4171 dni
    wyznaczanie standardów jakościowych procesów i metod ich pomiarów, dokonywanie analiz jakościowych w celu zapewnienia należytej jakości usług, nadzór nad funkcjonowaniem i użytkowaniem systemów informatycznych, inicjowanie usprawnień, zarządzanie jakością procesów i procedur...
  • Doradca klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4171 dni
    telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4180 dni
    Rekrutacja na specjalizację płatności Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora;...
  • Telefoniczna obsługa klienta biznesowego

    IMAR   Chorzów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4189 dni
    obsługa zleceń Klientów dotyczących usług, wprowadzanie danych, połączenia wychodzące do Klientów w celu przekazania informacji o statusie zlecenia;
  • Doradca klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4199 dni
    telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4202 dni
    Rekrutacja na specjalizację techniczną Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w konfiguracji aparatów telefonicznych, smartfonów, modemów/routerów; przyjmowanie zgłoszeń o awariach;...
  • Doradca klienta - obsługa reklamacji

    IMAR Service Group   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4204 dni
    telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszeń i reklamacji klientów firmy, rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługa klientów biznesowych firmy.
  • Doradca Klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4205 dni
    Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4208 dni
    obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach (Call Center), rozwiązywanie problemów związanych z internetem, telewizją, dosprzedaż usług podczas kontaktu klienta z infolinią – ruch przychodzący (system premiowy), współpraca z komórkami technicznymi.
  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - wsparcie techniczne

    IMAR Service Group   Katowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4208 dni
    Obsługa rozmów przychodzących od klientów indywidualnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych z usługami multimedialnymi.
  • Telefoniczna obsługa klienta

    IMAR   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4209 dni
    obsługa rozmów telefonicznych klientów firmy.
  • Telefoniczna obsługa klienta - Wprowadzanie danych do systemu

    IMAR   Pszczyna    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4210 dni
    odbieraniepołączeńtelefonicznychodKlientów informowanie klientów o usługach operatora obsługazleceńKlientówdotyczącychusług pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług, głównie Internet stacjonarny wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego

    IMAR   Olsztyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4211 dni
    informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...

IMAR Service Group

Żelazna 59 lok. 6.2

00-848 Warszawa