Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
wyznaczanie standardów jakościowych procesów i metod ich pomiarów, dokonywanie analiz jakościowych w celu zapewnienia należytej jakości usług, nadzór nad funkcjonowaniem i użytkowaniem systemów informatycznych, inicjowanie usprawnień, zarządzanie jakością procesów i procedur...
telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
Rekrutacja na specjalizację płatności Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora;...
telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
Rekrutacja na specjalizację techniczną Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w konfiguracji aparatów telefonicznych, smartfonów, modemów/routerów; przyjmowanie zgłoszeń o awariach;...
telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszeń i reklamacji klientów firmy, rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługa klientów biznesowych firmy.
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach (Call Center), rozwiązywanie problemów związanych z internetem, telewizją, dosprzedaż usług podczas kontaktu klienta z infolinią – ruch przychodzący (system premiowy), współpraca z komórkami technicznymi.
odbieraniepołączeńtelefonicznychodKlientów informowanie klientów o usługach operatora obsługazleceńKlientówdotyczącychusług pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług, głównie Internet stacjonarny wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...