Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach (Call Center), rozwiązywanie problemów związanych z internetem, telewizją, dosprzedaż usług podczas kontaktu klienta z infolinią – ruch przychodzący (system premiowy), współpraca z komórkami technicznymi.
kompleksowa obsługa i sprzedaż połączeń w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym, kompleksowa obsługa i sprzedaż klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej.
bieżące utrzymanie elektronicznych kanałów informacyjnych wspierających obsługę klienta, tworzenie i redagowanie treści z przeznaczeniem do serwisów internetowych i intranetowych oraz biuletynów wewnętrznych, pozyskanie, weryfikacja i analiza wymagań klientów zewnętrznych i...
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
IMARdolnośląskie, Żórawina k. Wrocławia
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4094 dni
obsługa połączeń i sprzedaż w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym, kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej,
organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
odpowiedzialność za terminowość i poprawność procesu przenoszenia numerów w PTK, cykliczne generowanie raportów, monitorowanie statusów realizowanych zleceń, dbanie o prawidłową komunikację z operatorami, raportowanie statystyczne.
Wsparcie dla projektów i programów korporacyjnych (wsparcie prowadzenia Biura Projektów, przygotowywanie notatek ze spotkań, materiałów na spotkania zespołu, organizacja spotkań, przygotowywanie statusów projektów, uczestniczenie w spotkaniach zespołów roboczych), Wspieranie zespołu w...
Rekrutacja na specjalizację płatności Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora;...
obsługa połączeń w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym, sprzedaż produktów firmy, kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej.
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...