Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Rekrutacja na specjalizację techniczną Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w konfiguracji aparatów telefonicznych, smartfonów, modemów/routerów; przyjmowanie zgłoszeń o awariach;...
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
bieżące utrzymanie elektronicznych kanałów informacyjnych wspierających obsługę klienta, tworzenie i redagowanie treści z przeznaczeniem do serwisów internetowych i intranetowych oraz biuletynów wewnętrznych, pozyskanie, weryfikacja i analiza wymagań klientów zewnętrznych i...
wykonywanie czynności eksploatacyjnych związanych z generowaniem przez system billingowy faktur, nadzorowanie poprawności działania wykonywanych procedur i udział w usuwaniu błędów.
obsługa połączeń przychodzących klientów biznesowych, bieżąca pomoc klientom w zakresie reklamacji, faktur, usług firmy, udzielanie informacji o ofercie firmy.
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora; wprowadzanie do systemu danych i ich...