Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
Rekrutacja do działu obsługi klienta indywidualnego Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów sieci, m.in.: pomoc techniczną w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych; informowanie klientów o usługach...
przygotowywanie analiz kosztowych i budżetowych, efektywnościowych w oparciu o zagregowane dane budżetowe, prowizyjne, opracowanie analiz monitorujących koszty prowizyjne i koszty outsourcingu wraz z analizą odchyleń kosztów jednostkowych sprzedaży w oparciu o analizę zbioru danych,...
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
Rekrutacja na specjalizację techniczną Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w konfiguracji aparatów telefonicznych, smartfonów, modemów/routerów; przyjmowanie zgłoszeń o awariach;...
obsługa połączeń przychodzących klientów biznesowych, bieżąca pomoc klientom w zakresie reklamacji, faktur, usług firmy, udzielanie informacji o ofercie firmy.
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
nadzór nad systemami i sieciami mobilnymi (MSC, MSS, STP, HLR, MGW, SGSN, GGSN, FW/SW,CDMA, SMSC, MMSC, IN, VM) oraz VoIP, oraz sygnalizacji i ruchu w zakresie tych technologii, obsługa alarmów, zdalne usuwanie awarii i uszkodzeń, minimalizacja skutków awarii, działania prewencyjne, operacyjne...
Rekrutacja na specjalizację płatności Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora;...
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
Rekrutacja do działu obsługi klienta indywidualnego Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów sieci, m.in.: pomoc techniczną w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych; informowanie klientów o usługach...