Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca klienta - obsługa reklamacji

IMAR Service Group
Warszawa
praca stacjonarna
4213 dni temu

IMAR SERVICE GROUP -specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego.Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.

W naszej codziennej pracystawiamy na profesjonalizm.

 

Dla swojego klienta Operatora Cyfrowej Telefonii poszukuje osób do pracy na stanowisku:


Doradca klienta - obsługa reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: REK/5

Zadania:
  • telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszeń i reklamacji klientów firmy,
  • rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługa klientów biznesowych firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość technicznych zagadnień telekomunikacyjnych, usług i rynku telefonii komórkowej,
  • dobra znajomość popularnych urządzeń i rozwiązań teleinformatycznych,
  • nienaganna dykcja,
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym),
  • odporność na stres,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • stawkę godzinową 11 zł brutto oraz premie,
  • umowa o pracę,
  • miejsce świadczenia pracy: Warszawa - centrum,
  • miłą atmosferę w pracy w młodym i zgranym zespole,
  • możliwość rozwoju, awansu i zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.  Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...