Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem w zakresie rozwiązań HVAC, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Oddział Region Północ - Hamburg (Rosengarten)
- Oddział Zachód - Drezno
- Oddział Region Południowo-Wschodni - Oberhausen
- Oddział Centralny - Alzenau
- Oddział Region Południowo-Zachodni - Stuttgart
Jako technik sprzedaży wewnętrznej przejmiesz odpowiedzialność w wewnętrznym serwisie sprzedaży i zapewnisz naszym klientom zaopatrzenie techniczne i ekonomiczne w ścisłej współpracy z działami sprzedaży w poszczególnych regionach w całych Niemczech.
- Sprzedaż systemów sterowania na terenie całych Niemczech we współpracy ze sprzedażą regionalną
- Koordynacja, tworzenie i monitorowanie ofert i kalkulacji
- Fakturowanie i sprawdzanie przygotowawcze
- Wsparcie negocjacji kontraktów z klientami we współpracy z różnymi działami/regionami
- Analiza i raportowanie poleceń kontroli
- Pozyskiwanie i obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Regularne przeglądy rurociągów wraz z zespołami sprzedaży poszczególnych regionów
- Obserwacja i analiza rynku
- Aktywne utrzymanie danych i korzystanie z naszych narzędzi informatycznych
- Szkolenie techniczne, jeśli to możliwe w środowisku komercyjnym
- Doświadczenie z hydraulicznymi systemami chłodzenia i sterowania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży wewnętrznej lub na porównywalnym stanowisku
- Wymagana jest chęć okazjonalnego podróżowania
- Niezależny i bezpieczny sposób pracy, inicjatywa i kreatywność
- Szybkie zrozumienie, umiejętność zapoznania się z nowymi systemami
- Talent organizacyjny i doskonałe umiejętności pracy zespołowej, silna koncentracja na kliencie
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Wszechstronne i zróżnicowane zadania
- Gruntowne szkolenie wprowadzające i przedmiotowe
- Zorientowaną na przyszłość i bezpieczną pracę w innowacyjnej firmie
- Płace uzależnione od wyników
- 30 dni urlopu
- Elastyczne godziny pracy
- Pozytywną atmosferę pracy, silny duch zespołowy
- Telefon komórkowy i laptopy jako standardowe wyposażenie
- Ciągłe szkolenia zawodowe i możliwości awansu
- Umowę firmową dotyczącą spraw socjalnych np. zasiłek ślubny, premie rocznicowe i nie tylko
Poznaj
ForManWay
ForManWay to zarówno agencja rekrutacyjna, jak i firma oferująca kompleksowy konsulting w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, której główną specjalizacją jest m.in. pozyskiwanie talentów, poszukiwanie pracowników w ramach headhuntingu oraz udzielanie wsparcia w obszarze procesów HR. Pracujemy głównie dla branży: IT, technicznej oraz finansowej, choć cenimy sobie także możliwość realizacji nietypowych projektów w dowolnym obszarze, nierzadko niszowym.
Naszą główną siedzibą jest Warszawa, ale poszukujemy kandydatów zarówno w całej Polsce, jak i na terenie Europy, Rosji oraz Afryki Południowej. Nasz zespół składa się z osób, które od wielu lat związane są z obszarem rekrutacji, rozwojem talentów, szkoleniami i doradztwem zawodowym. Jednocześnie tworzymy interdyscyplinarne środowisko, które wzajemnie się wspiera i motywuje.