Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
Klient portalu Praca.pl
świętokrzyskie
praca zdalna
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Analizowanie wymagań i potrzeb klienta. Praca nad całym cyklem życia projektu. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania. Szkolenie i wspieranie użytkowników. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z zespołami w realizacji kontraktów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Report and solve failures / problems related to the warehouse system; Unblock / set up e-mail accounts; Create logins in the warehouse system; Do the configuration of RDT scanners; Be involved in the installation of software required for everyday use, e.g., MS Office,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Technical Support Specialist (Tier 1)
Miejsce pracy: woj.
świętokrzyskie
Nr ref.: KWI/SUPG/10/WAW
.
We are looking for technical/customer support professionals to join team in Warsaw to our client from automotive industry. You will be assisting customers on a daily basis with software issues they experience with client solutions. The most important skills are knowledge of German and English (because customers are from Germany), experience in customer service or technical support.
Your daily tasks on the job:
Provide world class support to our customer base on technical (software) issues by effectively communicating on the telephone, E-mails, chat
Work on incoming cases, respond, analyze, find a resolution and/or triage the cases to the correct resolver group
Action tasks on a timely basis in line with the agreed SLA and SLAs are understood and delivered
Work in line with the Support procedures and best practices and also provide suggestions/ideas for improvement
Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
Klient portalu Praca.pl
świętokrzyskie
praca zdalna
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Analizowanie wymagań i potrzeb klienta. Praca nad całym cyklem życia projektu. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania. Szkolenie i wspieranie użytkowników. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z zespołami w realizacji kontraktów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Report and solve failures / problems related to the warehouse system; Unblock / set up e-mail accounts; Create logins in the warehouse system; Do the configuration of RDT scanners; Be involved in the installation of software required for everyday use, e.g., MS Office,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379