Najnowsze oferty pracy

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Analyst

Webanywhere sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
3503 dni temu

Ogłoszenie numer: 799090, from 2015-09-11

Webanywhere was founded in 2003 as a learning technology company providing solutions to the education sector. Our clients are over 3000 schools across the world as well as well known international brands such as Twitter, Medtronic and Apollo Global. We are the first official Moodle Partner in Poland, implementing e-learning solutions and open-source systems. Since 2011 we have been cooperating with IT specialists from Poland. In April 2012 we opened an office in Katowice where we now employ 60+ staff.

Technical Support Analyst

Location: Katowice

Reference No.: TSE/KAT/08/2015

 

Job description

Currently we are seeking an enthusiastic personalities with excellent command of English who are focused on customer care, to held the Technical Support Analyst role.

Requirements

  • Excellent command of spoken and written English
  • Good general IT knowledge
  • Perfect telephone manner
  • 'Can do' attitude
  • Willingness to learn
  • Availability to work in 2 shifts work system.
  • Good organisational and problem solving skills

Desirable skills:

  • Experience in working as a customer service representative
  • Experience of working with the LAMP stack
  • Knowledge of Moodle, Totara LMS or other e-learning applications

We offer

  • Flexible working conditions
  • Attractive salary referring to Your experience and knowledge
  • Professional technical training to enhance Your knowledge
  • Opportunity to work in international environment and friendly atmosphere.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379