TRIBE Krakow Old Town
- Przewodzić zespołowi recepcji podczas swojej zmiany, inspirując ich do dostarczania wyjątkowej obsługi w stylu TRIBE
- Zarządzać codziennymi operacjami recepcji, zapewniając płynne procesy zameldowania, wymeldowania i obsługi gości
- Rozwiązywać złożone problemy gości, przekształcając wyzwania w okazje do zbudowania lojalności
- Współpracować z innymi działami, aby zapewnić spójne doświadczenie gości w całym hotelu
- Przyczyniać się do osiągania celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie przychodami i kosztami
- Wspierać rozwój członków zespołu poprzez coaching, szkolenia i konstruktywną informację zwrotną
- Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem recepcji hotelowej (ale Twoje podejście jest ważniejsze niż długość CV)
- Jesteś naturalnym liderem, który motywuje innych swoim entuzjazmem i pozytywnym nastawieniem
- Potrafisz zachować spokój pod presją i podejmować trafne decyzje w dynamicznym środowisku
- Jesteś mistrzem wielozadaniowości z dobrymi umiejętnościami organizacyjnymi i dbałością o szczegóły
- Jesteś biegły w systemach wspomagających zarządzanie hotelem
- Łamiesz schematy i kwestionujesz status quo, szukając lepszych sposobów działania
- Fenomenalne doświadczenie otwarcia pierwszego hotelu lifestylowej marki TRIBE w Polsce
- Pełną wyzwań pracę z przebojowym i zgranym zespołem w największej sieci hotelowej
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Premie półroczne oraz konkursy pracownicze
- Ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę Medicover Sport oraz Multisport
- Wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości
- Bezpłatne posiłki w czasie pracy
- Dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia okolicznościowe
- Zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie
- Wsparcie w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.