Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant IT z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Monitoring oraz obsługa zgłoszeń incydentów IT przy użyciu systemu ticketowego. Aktywny udział w projektach rozwijanych przez Departament Informatyki. Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT, w tym obsługa sprzętu IT (PC, notebooki, smartfony, tablety, drukarki). Konfiguracja i...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Młodszy Konsultant ds. ds. Technicznej Obsługi Klienta IT

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Middle SAP TM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, enhancements, and module support; Engage in presales activities such as conducting workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs); Continuously learn and implement the latest SAP products and...
  • Middle SAP TM Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, enhancements, and module support; Engage in presales activities such as conducting workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs); Continuously learn and implement the latest SAP products and...
  • SAP HCM Payroll Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What We Offer Access to SAP Latest Technologies: Stay on the cutting edge of innovation with direct involvement in the most exciting SAP projects. Learning Hub: Continuous learning through an extensive library of resources, training materials. Growth Opportunities: Tailored employee development...
  • SAP HCM Payroll Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What We Offer Access to SAP Latest Technologies: Stay on the cutting edge of innovation with direct involvement in the most exciting SAP projects. Learning Hub: Continuous learning through an extensive library of resources, training materials. Growth Opportunities: Tailored employee development...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Personnel - German

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Irlandia, Ireland, Dublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1323 dni temu
Support Personnel - German
Ireland, Dublin

What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU - people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world!

 

At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. For that we need qualified and motivated people. And this is where you come into the picture: this is your chance to be part of the success story!


Requirements:
  • Primary language skill (German)
  • Production activity will include transaction processing, peer support/mentoring and peer-to-peer quality audits
  • Activities covered in above point might be managed together or in isolation by a Support Personnel
  • Transaction processing will include
  • Maintaining targets on key policy workstreams, including applications processing, website and ad reviews, and support cases
  • Scheduling and conducting live advertiser video reviews, collecting and transcribing the results/data in the verification tool
  • Making final policy decisions for providers applying for verification, and processing status appeal cases
  • Secondary language skill –English for training, feedback and business communication within team
  • BA/BS degree in Business or Business management, or 2+ years equivalent experience- 2+ years equivalent experience in a Digital operations to help enforce business policies and guidelines or similar)
  • Experience creating reports and analysis on excel data to be shared at the team and leadership
  • Ability to handle and prioritize multiple tasks
  • Excellent organizational and analytical skills
  • Ability to manage written and voice communication (email, chat, phone, and video connects with customers) for the hired language
  • Active user of Internet, computer savvy, high on customer centricity
  • Demonstrated capabilities of critical thinking, analysis and problem solving
  • Outstanding work ethic, with the ability to work well both independently and within the context of a larger team-oriented environment
  • Must be able to work on a Flexible schedule (including weekend and night shift work)
Preferred Skills/Not Required:
  • Proficiency in multi languages
  • Experience within a high-tech company
  • Experience with policy enforcement work
Responsibilities:
  • Troubleshoot customer issues and provide end to end resolution to the customers over the phone, email, and/or live chat
  • Maintain a thorough understanding of the process and policies
  • Follow workflow and process guidelines
  • Reproduce customer issues and escalate product ticket
  • Focus on delivering on key results like customer satisfaction, first time resolution, efficiency and quality metrics
  • Demonstrate ownership, high level of commitment and provide excellent customer service to the customer
  • Demonstrate innovation and intuition in identifying and escalating areas requiring operational adaptation and/or improvement and working at a fast pace.
  • Day-to-day management of the verification workflow queues (applications, appeals, video reviews, business reviews, support cases)
  • Processing applications in-progress; requesting more information when required and monitoring personal and team cases queues
  • Processing provider appeals and delivering final verdicts
  • Managing verification email cases queues, ensuring timely responses to all applying provider inquiries
  • Cross-functional alignment with other internal ops teams to manage questions and escalations regarding verification process

Interested? Then please apply online.
In case our offer does not suit your needs, fell free to send it to interested acquaintances
or friends!


About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Konsultant IT z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Monitoring oraz obsługa zgłoszeń incydentów IT przy użyciu systemu ticketowego. Aktywny udział w projektach rozwijanych przez Departament Informatyki. Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT, w tym obsługa sprzętu IT (PC, notebooki, smartfony, tablety, drukarki). Konfiguracja i...
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Młodszy Konsultant ds. ds. Technicznej Obsługi Klienta IT

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Middle SAP TM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, enhancements, and module support; Engage in presales activities such as conducting workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs); Continuously learn and implement the latest SAP products and...
  • Middle SAP TM Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, enhancements, and module support; Engage in presales activities such as conducting workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs); Continuously learn and implement the latest SAP products and...
  • SAP HCM Payroll Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What We Offer Access to SAP Latest Technologies: Stay on the cutting edge of innovation with direct involvement in the most exciting SAP projects. Learning Hub: Continuous learning through an extensive library of resources, training materials. Growth Opportunities: Tailored employee development...
  • SAP HCM Payroll Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What We Offer Access to SAP Latest Technologies: Stay on the cutting edge of innovation with direct involvement in the most exciting SAP projects. Learning Hub: Continuous learning through an extensive library of resources, training materials. Growth Opportunities: Tailored employee development...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379