Domino's Pizza jest wiodącą na świecie marką dostarczającą pizzę z ponad 17 000 sklepów w 92 krajach. Nadal poszukujemy wzmocnień dla naszej lokalizacji w Goldbrunnen.
Store Manager Assistant
Miejsce pracy: Goldbrunnen
Cele stanowiska
- Zapewnia sukces biznesu poprzez optymalne zarządzanie swoim obszarem.
Główne zadania/główna odpowiedzialność
- Przyjmuje następujące obowiązki / odpowiedzialność podczas swoich zmian i podczas nieobecności Store Manager:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Zarządzanie przedsiębiorstwem w zakresie obrotów, kosztów towarów i kosztów osobowych
- Odpowiedzialny za realizację określonej strategii, standardów i wytycznych (zapewnienie jakości), P.S.I.S.H.
- Ogólna odpowiedzialność za działania
- Zamawianie, zarządzanie gotówką, inwentaryzacja, controlling, planowanie według L-GAV
- Bezpieczeństwo pracy i HACCP, FIFO, przepisy higieniczne, system zarządzania bezpieczeństwem żywności
- Sprzedaż
- Reprezentowanie marki Domino's jako ambasador Domino's
- Obsługa skarg klientów
- Informowanie wszystkich pracowników o planie marketingowym
- Zarządzanie personelem
- Odpowiedzialność za zarządzanie operacyjne
- Koordynacja i zapewnienie optymalnego wdrożenia
- Stawianie wyzwań i zachęcanie pracowników, szkolenia i rozwój w miejscu pracy
- Wspieranie i prowadzenie pracowników w programach e-learningowych
- Zadania dodatkowe/zadania specyficzne dla danego miejsca
- W razie potrzeby można przenieść zadania innych funkcji
- Komunikacja
- Aktywny udział w spotkaniach
- Zapewnia pozytywnego ducha zespołu
- terminowo realizuje zadania administracyjne
- Zapewnia płynną komunikację między sklepem a centralą
Język:
- Język niemiecki (wymagany)
Rodzaj stanowiska:
- pełny etat, stałe
Wynagrodzenie:
- od 4'500,00 CHF miesięcznie (włącznie z 13 wypłatą)
Korzyści:
- Bezpłatne lub zniżkowe posiłki
- Zniżka dla pracowników
- Usługi ubezpieczeniowe
- Wsparcie w relokacji