Ogłoszenie numer: 9619273, from 2025-03-14
Specjalista obsługi klienta
Location: Warszawa
Job description
- Obsługa klienta przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących.
- Informowanie o produkcie/usłudze.
- Przetwarzanie zamówień z różnych kanałów kontaktowych.
- Radzenie sobie z problemami klientów i doradzanie.
Requirements
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) i polskiego na poziomie zaawansowanym (C1).
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
We offer
- Pracę na pełen etat (umowa o pracę).
- Dobre perspektywy rozwoju w renomowanej firmie.
- Benefity socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med.
- Dodatkowy fundusz wakacyjny dla pracownika i jego dzieci.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.