specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Sanpro Synergy to zespół ludzi zajmujących się outsourcingiem procesów w obszarze przemysłu, logistyki, oraz turystyki proponując naszym kandydatom pracę a klientom kompleksową obsługę w obszarze biznesowym.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. turystyki
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Do naszego oddziału w Dąbrowie Górniczej poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Turystyki
Czego oczekujemy:
minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w branży turystycznej
mile widziane wykształcenie kierunkowe (Turystyka, Turystyka i rekreacja)
znajomości systemów rezerwacyjnych (Merlin, Iris, Sykon),
profesjonalizmu w obsłudze klienta
umiejętności sprzedażowe i pozytywne nastawienie do realizacji celów
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379