Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 221 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
TUI Group
Warszawa, Wołoska 22A
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
355 dni temu
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Specjalista ds. Turystyki w Contact Center z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wołoska 22A
Twój zakres obowiązków:
Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich potrzebami, a także założenie rezerwacji.
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do profesjonalnej telefonicznej i e-mailowej obsługi Klientów.
Jeśli:
Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
Biegle posługujesz się językiem czeskim?
Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Oferujemy:
umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
pracę w zespole z fantastycznymi ludźmi
szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 221 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami. Informowanie o produktach i usługach. Obsługa zamówień i infolinii. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.