Ogłoszenie numer: 444178, z dnia 2014-05-21
Telemedycyna Polska S.A.
Dynamicznie rozwijająca się spółka giełdowa z sektora medycznego.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi.
- Nadzór nad wizualizacją marki, zarządzanie CI.
- Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEO + AdWords), GDN + Remarketing.
- Marketing w socialmediach, content marketing, e-mail marketing, e-commerce, landing page, newslettery, kampanie SMS.
- Dbanie o właściwe relacje inwestorskie, opracowanie raportów i komunikatów.
- Organizacja i zarządzanie narzędziami pozyskiwania danych kontaktowych, tworzenie wewnętrznych baz danych do celów marketingowych (kontakty z eventów, newslettery ze stron www, itp.).
- Działania marketingowo-sprzedażowe skierowane do obecnych klientów, niedoszłych klientów, klientów, którzy zrezygnowali oraz potencjalnych klientów z wykorzystaniem baz danych.
- Pozyskiwanie i cross-selling usług (z innymi firmami usługowymi i sprzedażowymi np. producenci leków na serce, ciśnieniomierzy, konkursy, wsparcie ich sprzedaży, itp.).
- Pozyskiwanie i sprzedaż na stronach internetowych partnerów spółki (strony placówek medycznych, apteki internetowe, internetowe sklepy medyczne, tematyczne portale branżowe, strony społecznościowe: centra leczenia otyłości, kluby grubasów, cukrzyków, osób po przeszczepie serca, itp.).
- Przeprowadzanie testymoniali (pozyskiwanie i zamieszczanie opinii klientów, realizacja filmów video i nagrań audio u klientów).
- Kreowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (biuletyny, prezentacje, newslettery, ulotki,plakaty, roll-upy, filmy promocyjne).
- Pozyskiwanie sponsorów w celu sfinansowania niektórych działań marketingowych.
- Organizacja eventów dla klientów spółki.
- Koordynacja działań z obszaru Public Relations.
- Organizacja spotkań i imprez firmowych.
- Sporządzanie raportów, statystyk i danych sprzedażowych oraz raportowanie do przełożonego.
Wymagania
- Gruntowna wiedza oraz praktyczne umiejętności poparte sukcesami, pozwalające sprawnie realizować działania zgodnie z opisem stanowiska.
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pisania tekstów reklamowych i tworzenia materiałów promocyjnych, znajomość zasad komunikacji masowej, szeroka wiedza o zachowaniu konsumentów, tzw.„umiejętności copywriterskie".
- Tzw. „lekkość pióra"oraz łatwość pisania artykułów, umiejętność kreatywnego tworzenia materiałów reklamowych.
- Umiejętność organizacji pracy własnej zorientowanej na realizację wyznaczonych celów.
- Konsekwencja w realizacji zadań, kreatywność, innowacyjność, duża samodyscyplina.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane doświadczenie w branży medycznej, farmaceutycznej, usługowej.
Oferujemy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej zajmującej pozycję lidera usług telekardiologicznych na rynku telemedycznym w Polsce.
- Pracę w firmie działającej na perspektywicznym rynku – bardzo duża dynamika wzrostu rynku na świecie.
- Samodzielne stanowisko z możliwością dalszego rozwoju.
- Umowa o pracę, system motywacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.