Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu - działania contentowe

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Udział przy tworzeniu contentu, oraz współprowadzenie social mediów (facebook, instagram, tik tok) Tworzenie atrakcyjnych materiałów reklamowych, w tym banerów, plakatów, materiałów reklamowych online we współpracy z grafikami; Samodzielne projektowanie materiałów...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    14 godz.
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy specjalisty ds. marketingu produktowego, który dołączy do naszego zespołu i pomoże w budowaniu silnej pozycji naszych produktów na rynku. Jeżeli masz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, znasz tajniki promocji produktów oraz chcesz wnieść...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Specjalista ds. Marketingu Uczelni

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cel stanowiska: Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi. Zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu. Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni; realizacja, prowadzenie, analiza i...
  • Specjalista ds. marketingu

    Murapol Real Estate S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingu internetowego firmy; prowadzenie i stałe optymalizowanie kampanii paid social; planowanie i wdrażanie kampanii sms, e-mail marketing; raportowanie wyników realizowanych kampanii; planowanie i koordynowanie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Współtworzenie strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem firmy. Koordynacja kreacji reklamowych z grafikami dla kampanii multimedialnych. Realizacja scenariuszy i nadzór nad produkcją spotów radiowych i filmów reklamowych. Pisanie treści marketingowych na strony internetowe. Analiza...
  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Marketingu Katowice
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Telemedycyna Polska S.A.
Katowice
praca stacjonarna
3958 dni temu

Ogłoszenie numer: 444178, z dnia 2014-05-21

Telemedycyna Polska S.A.

Dynamicznie rozwijająca się spółka giełdowa z sektora medycznego.

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi.
  • Nadzór nad wizualizacją marki, zarządzanie CI.
  • Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEO + AdWords), GDN + Remarketing.
  • Marketing w socialmediach, content marketing, e-mail marketing, e-commerce, landing page, newslettery, kampanie SMS.
  • Dbanie o właściwe relacje inwestorskie, opracowanie raportów i komunikatów.
  • Organizacja i zarządzanie narzędziami pozyskiwania danych kontaktowych, tworzenie wewnętrznych baz danych do celów marketingowych (kontakty z eventów, newslettery ze stron www, itp.).
  • Działania marketingowo-sprzedażowe skierowane do obecnych klientów, niedoszłych klientów, klientów, którzy zrezygnowali oraz potencjalnych klientów z wykorzystaniem baz danych.
  • Pozyskiwanie i cross-selling usług (z innymi firmami usługowymi i sprzedażowymi np. producenci leków na serce, ciśnieniomierzy, konkursy, wsparcie ich sprzedaży, itp.).
  • Pozyskiwanie i sprzedaż na stronach internetowych partnerów spółki (strony placówek medycznych, apteki internetowe, internetowe sklepy medyczne, tematyczne portale branżowe, strony  społecznościowe: centra leczenia otyłości, kluby grubasów, cukrzyków, osób po przeszczepie serca, itp.).
  • Przeprowadzanie testymoniali (pozyskiwanie i zamieszczanie opinii klientów, realizacja filmów video i nagrań audio u klientów).
  • Kreowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (biuletyny, prezentacje, newslettery, ulotki,plakaty, roll-upy, filmy promocyjne).
  • Pozyskiwanie sponsorów w celu sfinansowania niektórych działań marketingowych.
  • Organizacja eventów dla klientów spółki.
  • Koordynacja działań z obszaru Public Relations.
  • Organizacja spotkań i imprez firmowych.
  • Sporządzanie raportów, statystyk i danych sprzedażowych oraz raportowanie do przełożonego.

Wymagania

  • Gruntowna wiedza oraz praktyczne umiejętności poparte sukcesami, pozwalające sprawnie realizować działania zgodnie z opisem stanowiska.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność pisania tekstów reklamowych i tworzenia materiałów promocyjnych, znajomość zasad komunikacji masowej, szeroka wiedza o zachowaniu konsumentów, tzw.„umiejętności copywriterskie".
  • Tzw. „lekkość pióra"oraz łatwość pisania artykułów, umiejętność kreatywnego tworzenia materiałów reklamowych.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej zorientowanej na realizację wyznaczonych celów.
  • Konsekwencja w realizacji zadań, kreatywność, innowacyjność, duża samodyscyplina.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej, farmaceutycznej, usługowej.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej zajmującej pozycję lidera usług telekardiologicznych na rynku telemedycznym w Polsce.
  • Pracę w firmie działającej na perspektywicznym rynku – bardzo duża dynamika wzrostu rynku na świecie.
  • Samodzielne stanowisko z możliwością dalszego rozwoju.
  • Umowa o pracę, system motywacyjny.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu - działania contentowe

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Udział przy tworzeniu contentu, oraz współprowadzenie social mediów (facebook, instagram, tik tok) Tworzenie atrakcyjnych materiałów reklamowych, w tym banerów, plakatów, materiałów reklamowych online we współpracy z grafikami; Samodzielne projektowanie materiałów...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    14 godz.
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy specjalisty ds. marketingu produktowego, który dołączy do naszego zespołu i pomoże w budowaniu silnej pozycji naszych produktów na rynku. Jeżeli masz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, znasz tajniki promocji produktów oraz chcesz wnieść...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Specjalista ds. Marketingu Uczelni

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cel stanowiska: Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi. Zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu. Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni; realizacja, prowadzenie, analiza i...
  • Specjalista ds. marketingu

    Murapol Real Estate S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingu internetowego firmy; prowadzenie i stałe optymalizowanie kampanii paid social; planowanie i wdrażanie kampanii sms, e-mail marketing; raportowanie wyników realizowanych kampanii; planowanie i koordynowanie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Współtworzenie strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem firmy. Koordynacja kreacji reklamowych z grafikami dla kampanii multimedialnych. Realizacja scenariuszy i nadzór nad produkcją spotów radiowych i filmów reklamowych. Pisanie treści marketingowych na strony internetowe. Analiza...
  • Specjalista ds. Digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379