Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 dni
Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Klient portalu Praca.pl
Kraków
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
20 dni temu
Ogłoszenie numer: 9647071, z dnia 2025-04-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży.
Wdrażanie produktów internetowych z klientami.
Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów.
Wysokojakościowa obsługa klienta.
Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
Wymagania
Biegła znajomość j. polskiego i angielski na poziomie C1.
Umiejętności technologiczne i szybka adaptacja w obsłudze klienta.
Zdolność do rozwiązywania problemów.
Doświadczenie w sektorze B2B.
Silne umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta.
Doświadczenie z reklamą online.
Umiejętności programistyczne oraz doświadczenie w CMS będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
Szeroki pakiet świadczeń, w tym karta Multisport, opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie.
Dodatki biurowe jak przestrzeń do gier, relaksacji i w pełni wyposażona kuchnia.
Międzynarodowe środowisko pracy.
Możliwość przyłączenia do globalnej organizacji i rozwijania kariery.
Dostęp do szkoleń i kursów, w tym językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
5 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 dni
Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379