SALESmanago to producent oprogramowania klasy Marketing Automation. W najnowszym raporcie Financial Times FT1000 to 26 najszybciej rosnąca spółka w Europie i najszybciej rosnąca polska firma. Została założona w 2011 i zatrudnia ponad 200 osób w centrali w Krakowie oraz oddziałach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech. Z usług firmy korzysta ponad 10 000 firm w 40 krajach między innymi Orange, Lacoste, Yves Rocher, Aviva, ToysR Us i wiele innych znanych marek.
Jesteśmy startupem z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego rynku. Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
- wysokie zdolności komunikacyjne i otwartość na ciągły kontakt z ludźmi, w tym telefoniczny - praca w HR to praca z ludźmi i dla ludzi, konieczne jest podchodzenie do każdego z sympatią, dyplomacją i chęcią pomocy, bez strachu przed rozmową
- multitasking i zaawansowana umiejętność organizacji swojej pracy i zadań - pracujemy z dużą ilością danych, z różnymi osobami mającymi różne wymagania w stosunku do procesów rekrutacyjnych i ich przebiegu, więc dobra pamięć i szybka aklimatyzacja to musi być Twoje drugie imię!
- umiejętność priorytetyzowania zadań i szybkiego reagowania na bieżące wyzwania, “can-do attitude”
- pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi - działamy razem z managerami i team leaderami, dbamy o ich kalendarze pod kątem rozmów rekrutacyjnych i pomagamy w tym, żeby rekrutacja nie była dla nich obciążeniem
- umiejętność współpracy, zadawania pytań, proszenia o pomoc, jeśli coś sprawia Ci trudność - jesteśmy drużyną i gramy do jednej bramki, a naszym celem jest to, żeby dzięki naszym wspólnym działaniom wszyscy mieli pozytywne doświadczenia z firmą i procesami rekrutacyjnymi
- wrażliwość na detale
- otwartość na różnorodne i zmieniające się zadania
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - jest to warunek konieczny, bo na co dzień stykamy się z osobami z całego świata - tak w firmie, jak i wśród kandydatów
- znajomość narzędzi typu Microsoft Office, GSuite, LibreOffice
- doświadczenie na podobnym stanowisku / w pracy administracyjnej / w obsłudze klienta
- podstawowa znajomość systemów ATS lub innych narzędzi rekrutacyjnych (np. LinkedIn)
- bieżące wsparcie we wszystkich działaniach związanych z rekrutacją w firmie
- kontakt telefoniczny z kandydatami oraz umawianie spotkań rekrutacyjnych
- koordynowanie projektów rekrutacyjnych
- ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami (np. portalami pracy czy współpracującą z nami agencją rekrutacyjną)
- aktywne poszukiwanie kandydatów na wybrane stanowiska za pomocą LinkedIna i innych narzędzi
- wyszukiwanie nowych możliwości rekrutacyjnych i źródeł pozyskiwania kandydatów
- dbanie o aktualizację danych kandydatów i pracowników
- dbanie o pozytywny candidate experience i wizerunek firmy
- usprawnianie procesów rekrutacyjnych
- bieżące zadania związane z pracą działu HR
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych