Praca.pl Praca Malta Specjalista ds. Obsługi Klienta Malta
Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

GCC7 Services Ltd
Malta, St. Julians
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
pomoc w relokacji
4 godz. temu
GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych specjalistów ds.obsługi klienta, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta ds. obsługi z klientami jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi z klientami odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem i rozumiesz zachowania konsumentów, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie!

TWOJE OBOWIĄZKI:
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
  • Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
  • Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account/Sprzedaży/Klucza/Młodszego Menedżera lub o podobnej roli.
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, przy jednoczesnym zachowaniu dużej dbałości o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Doświadczenie w pracy na telefonie.
  • Zaraźliwe poczucie entuzjazmu, zabawy i wyobraźni związane z grupą zaangażowaną w tworzenie najlepszych na świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Miesięczny bonus za wyniki!
  • Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne wykształcenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Super zabawne międzynarodowe środowisko, ~200 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach, agencjach nieruchomości i tym podobnych.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
  • 300 słonecznych dni w roku na Malcie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

GCC7 Services Ltd

Jesteśmy wielokulturową firmą, działającą w stale rozwijającym się sektorze finansowym, która dziś zatrudnia na Malcie ponad 200 pracowników.

Specjalizujemy się w zarządzaniu strategicznymi działaniami finansowymi w zakresie pozyskiwania i utrzymania relacji z klientem.

 Oferujemy szeroką gamę produktów w zakresie rynku finansowego takich jak kryptowaluty, akcje etc. aby zapewnić najlepsze usługi w zakresie handlu online.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   Malta   
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...