Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Pracownik Punktu Informacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Obsługa pasażerów i klientów dworca kolejowego – zawsze z uśmiechem! Udzielanie aktualnych informacji o rozkładach jazdy, promocjach i ofertach. Dostarczanie informacji dotyczących lokalizacji ważnych miejsc na dworcu oraz orientacji w topografii miasta. Przyjmowanie i odpowiedzialne...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Prewenta Sp. z o.o.
Mikołów
praca stacjonarna
1454 dni temu

Ogłoszenie numer: 4363871, z dnia 2021-03-24

Prewenta Sp. z o.o.

„PREWENTA” Sp. z o.o.  powstała w 1994 roku w Mikołowie. Początki jej działalności związane były z górnictwem węgla kamiennego i przemysłem ciężkim. Następnie, na bazie doświadczeń z wymienionych branż, gdzie sprzedaż odpowiednio dobranego sprzętu BHP jest szczególnie istotna, Prewenta rozpoczęła swoją ekspansję na inne rynki i branże. Obecnie obsługujemy największych producentów w takich branżach jak motoryzacja, budowa maszyn, produkcja chemiczna, górnictwo, hutnictwo, produkcja żywności i wiele innych.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Mikołów

 

Opis stanowiska

  • przyjęcie i terminowe wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie i koordynowanie ich realizacji,
  • obsługa korespondencji z Klientami,
  • rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących realizacji dostaw,
  • komunikacja z Klientami w zakresie realizacji zamówień,
  • monitorowanie zadowolenia Klientów i podejmowanie działań usprawniających,
  • współpraca przy rozpatrywaniu reklamacji, inicjowanie działań korekcyjnych i zapobiegawczych,
  • archiwizacja dokumentów po realizacji zamówień,
  • aktualizowanie bazy danych Klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania

  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • łatwość nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji interpersonalnych,
  • umiejętności negocjacyjne, asertywność i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność, zdolności organizacyjne,
  • podtrzymywanie i rozwój pozytywnych relacji z Klientami.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • interesującą pracę oraz możliwość rozwoju,
  • szkolenia finansowane przez pracodawcę,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Pracownik Punktu Informacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    8 dni
    Obsługa pasażerów i klientów dworca kolejowego – zawsze z uśmiechem! Udzielanie aktualnych informacji o rozkładach jazdy, promocjach i ofertach. Dostarczanie informacji dotyczących lokalizacji ważnych miejsc na dworcu oraz orientacji w topografii miasta. Przyjmowanie i odpowiedzialne...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379