Ogłoszenie numer: 4363871, z dnia 2021-03-24
Prewenta Sp. z o.o.
„PREWENTA” Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Mikołowie. Początki jej działalności związane były z górnictwem węgla kamiennego i przemysłem ciężkim. Następnie, na bazie doświadczeń z wymienionych branż, gdzie sprzedaż odpowiednio dobranego sprzętu BHP jest szczególnie istotna, Prewenta rozpoczęła swoją ekspansję na inne rynki i branże. Obecnie obsługujemy największych producentów w takich branżach jak motoryzacja, budowa maszyn, produkcja chemiczna, górnictwo, hutnictwo, produkcja żywności i wiele innych.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Mikołów
Opis stanowiska
- przyjęcie i terminowe wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie i koordynowanie ich realizacji,
- obsługa korespondencji z Klientami,
- rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących realizacji dostaw,
- komunikacja z Klientami w zakresie realizacji zamówień,
- monitorowanie zadowolenia Klientów i podejmowanie działań usprawniających,
- współpraca przy rozpatrywaniu reklamacji, inicjowanie działań korekcyjnych i zapobiegawczych,
- archiwizacja dokumentów po realizacji zamówień,
- aktualizowanie bazy danych Klientów,
- współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
- wykształcenie średnie,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- łatwość nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji interpersonalnych,
- umiejętności negocjacyjne, asertywność i wysoka kultura osobista,
- samodzielność, odpowiedzialność, zdolności organizacyjne,
- podtrzymywanie i rozwój pozytywnych relacji z Klientami.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- interesującą pracę oraz możliwość rozwoju,
- szkolenia finansowane przez pracodawcę,
- niezbędne narzędzia pracy.