TRY ON
A NEW CAREER!
Do Centrum Obsługi Klienta H&M w Warszawie, w którym oferujemy wsparcie klientów pochodzących z 9ciu rynków europejskich poszukujemy…
Centrum Obsługi Klienta marki H&M to wielokanałowa organizacja, której głównym celem jest wsparcie klienta na każdym kroku jego podróży po świecie mody. Klienta zawsze stawiamy na pierwszym miejscu!
Czy jesteś gotowy na ekscytującą pracę, której głównym celem jest zadowolenie klienta?
Znajdź swoje miejsce w dynamicznym środowisku, gdzie poprzez swoje działania będziesz odpowiedzialny za to by marka H&M była pierwszym wyborem naszych klientów. Oferujemy pracę, w której każdy dzień jest wyzwaniem, gdzie tylko Ty wyznaczasz granice Twojej kariery i gdzie Twój osobisty rozwój jest tak samo ważny, jak ważny jest rozwój naszej firmy.
Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad.
- Reprezentowanie marki H&M podczas każdego kontaktu z klientem.
- Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów przyczyniając się tym samym do zwiększania sprzedaży.
- Efektowne wykorzystywanie systemów i procedur by maksymalnie wykorzystać czas poświęcony obsłudze klientów.
- Przestrzeganie przepisów i procedur dotyczących ochrony danych osobowych.
- Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
Podobnie, jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś być zorientowany/a na sprzedaż, mieć otwarty umysł, posiadać wyjątkowo rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy w zespole, być zmotywowany/a oraz być optymistą/tką.
Powinny cechować Cię także:
- Przyjazne i pomocne podejście do klientów i kolegów.
- Otwartość na feedback, a także zdolność do komunikowania się z zespołem i z przełożonymi w sposób jasny i klarowny.
- Zdolność do wielozadaniowości i do radzenia sobie z dużym nakładem pracy.
- Dążenie do terminowego wykonywania swoich zadań w sposób możliwie najbardziej skuteczny.
- Gotowość do dalszej nauki.
Powinieneś również znać biegle, zarówno w mowie jak i piśmie, język polski oraz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Liczne benefity, min: karta zniżkowa na zakupy w H&M, pakiet medyczny, ubezpieczenie, zniżki sportowe i rekreacyjne.
- Pracę w przyjaznej, międzynarodowej atmosferze, gdzie promuje się różnorodność, każdego traktuje się z szacunkiem oraz wspiera się rozwój zawodowy.
- Nowoczesne biuro z licznymi strefami wypoczynku i codzienną dostawą świeżych owoców, usytuowane w dobrze skomunikowanym miejscu w centrum Warszawy.
Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym, obejmująca zmiany wieczorne i weekendowe. Twoim głównym obowiązkiem będzie oferowanie wysokiej jakości telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta.
Brzmi interesująco? Oto Twoja szansa na karierę z niekończonymi się możliwościami!