Teleperformance to lider w outsourcingu sił Contact Center. Obecnie posiadamy 311 centrów obsługi klienta w 65 krajach z ponad 175.000 stanowiskami pracy. Obsługujemy klientów używając ponad 75 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach.
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim
Miejsce pracy: Görlitz
Terminy rozpoczęcia szkoleń/zatrudnienia:
19.05.2017 / 23.06.2017
Czego od Ciebie wymagamy?
- bardzo dobrego posługiwania się językiem rosyjskim (warunek konieczny)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- wiedzy technicznej w zakresie obsługi smartfonów i komputerów
- warunek konieczny: obywatelstwo Unii Europejskiej
Na czym polega praca?
- na telefonicznej oraz komputerowej obsłudze klienta rosyjskojęzycznego tj. wsparcie techniczne w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie, codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
- codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
Co możemy Ci zaoferować?
Po poznaniu projektu możesz wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej na wyższe stanowiska.
Jeżeli chcesz pracować w firmie, która rozwija się razem z Tobą, aplikuj do nas!