specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej; Aktywna komunikacja w zespole;...
Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej,
Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo.
Obsługa zwrotów i reklamacji.
Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
Wymagania:
Doskonała jakość połączenia internetowego w domu do efektywnej pracy zdalnej.
Wstępne dwa tygodnie szkolenia w siedzibie firmy w St. Gallen, następnie możliwość pracy zdalnej.
Kwalifikacje:
Ukończone wykształcenie handlowe, mile widziane doświadczenie w sektorze medycznym (np. asystent/aptekarka, asystent w praktyce medycznej).
Osoba otwarta, zorientowana na obsługę klienta, z silnym poczuciem pracy zespołowej.
Skrupulatne, niezawodne i dobrze zorganizowane podejście do pracy.
Doskonała znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie.
Zdolność porozumiewania się w języku niemieckim i/lub angielskim jako znaczący atut dla współpracy z różnorodnymi klientami i zespołami wielojęzycznymi.
Oferujemy:
Stabilną szwajcarską firmę rodzinną z silną pozycją na rynku.
Atrakcyjne korzyści socjalne.
Płaską hierarchię i kulturę feedbacku.
Zróżnicowane zadania i możliwość wnoszenia własnych pomysłów i doświadczeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej; Aktywna komunikacja w zespole;...