Szukamy osób na infolinię przychodzącą firmy kurierskiej z językiem angielskim. Twoim zadaniem będzie odbieranie połączeń od Klientów anglojęzycznych, udzielanie im informacji zwrotnych na zadane pytania oraz zapewnienie wsparcia w tematach związanych z obsługą paczek.
Jeśli chcesz rozpocząć współpracę z firmą, która jest liderem na rynku usług kurierskich – APLIKUJ :)
- pracę zdalną po wdrożeniu (po ok. miesiącu)
- pracę 7 dni w tygodniu
- możliwość wyboru godzin pracy z przedziału 6:00-23:00
- dostęp do kart sportowych oraz rabatowych
- dostęp do pakietu medycznego
- obsługiwać połączenia przychodzące, skrzynkę e-mail
- dbać o pozytywny wizerunek firmy
- obsługiwać wewnętrzne systemy Klienta
- posługujesz się JĘZYKIEM ANGIELSKIM na poziomie B2/C1
- możesz odbyć pięciodniowe szkolenie w godzinach 9-16
- możesz pracować 30 godzin tygodniowo
- posiadasz łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych... to czekamy na Twoje CV!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.