Jesteśmy grupą polskich firm specjalizującą się w rekrutacji i rozwoju pracowników, przede wszystkim na terenie Polski i w krajach Unii Europejskiej.
POSZUKUJEMY
Specjalista ds. obsługi klienta w branży opiekuńczej ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Warszawa
MOŻLIWOŚCI
Jakie zadania stoją przed Tobą w nowej pracy:
- kompleksowa obsługa umów z Klientami niemieckimi zgodnie ze standardami firmy
- bieżąca współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami w Niemczech
- negocjowanie z klientami warunków współpracy na kontraktach
- koordynacja wyjazdów oraz pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech w ramach realizowanych umów
- prowadzenie dokumentacji kontraktów w języku polskim i niemieckim
Jak wyobrażamy sobie Kandydata aplikującego na to stanowisko:
- potrafisz dobrze komunikować się w języku niemieckim (min. B2)
- masz doświadczenie w obsłudze klienta i/lub umiejętności sprzedażowe
- działasz z pasją i jesteś otwarty/-a na nowe wyzwania
- nie boisz się wyzwań i chętnie uczysz się nowych rzeczy
- umiesz dobrze organizować swoją pracę oraz potrafisz pracować pod presją czasu
- dobrze planujesz prace ale nie wpadasz w panikę kiedy pojawi się zadanie na „już”
- dobrze znasz narzędzia pakietu MS Office
Co chcemy Ci zaproponować w nowej pracy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia i benefity – indywidualne i zespołowe
- codzienna praca z j. niemieckim
- możliwość rozwoju oraz zdobycia nowych umiejętności i awansu w ramach Grupy Ideal
- profesjonalne wdrożenie i pracę w Zespole zapewniającą wsparcie i dobrą atmosferę
- możliwość pracy zdalnej, bo rozumiemy, że praca z domu jest czasem konieczna
- nowoczesne i przyjazne miejsce pracy (biuro przy ul. Koszykowej)