Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych na rynku polskim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP
Miejsce pracy: Kraków
Pracownik zatrudniony na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP odpowiedzialny będzie za współpracę z naszymi najbardziej prestiżowymi Klientami w zakresie organizacji ich podróży oraz czasu wolnego.
Pracę możesz wykonywać w jednym z miast: Rzeszów, Kraków, Warszawa, Poznań.
Wymagania:
- doświadczenie we współpracy z Klientem VIP
- dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
- zorientowanie na Klienta
- rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- dyspozycyjność o różnych porach dnia i nocy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolności negocjacyjne
- kreatywność, upór, dyskrecja, zaangażowanie
- znajomość języka angielskiego i / lub innego języka obcego w stopniu zaawansowanym
- czynne prawo jazdy kategorii B
Obowiązki:
- zapewnienie doskonałej obsługi Klienta VIP
- rozwijanie osobistych relacji z Klientami VIP w celu zbudowania długotrwałej współpracy
- organizowanie podróży biznesowych i prywatnych Klientów VIP
- organizowanie czasu wolnego Klientów VIP
- doradzanie w aspekcie dopasowania produktów do potrzeb Klienta VIP
- reprezentowanie Why Not TRAVEL przed Klientami VIP podczas bezpośrednich spotkań
- zbieranie opinii Klientów VIP i współpraca nad wprowadzaniem ulepszeń w oparciu o te opinie
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
- negocjowanie warunków umów z dostawcami usług
- przygotowywanie dokumentów do rozliczeń
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczny czas pracy
- spersonalizowane narzędzia pracy (laptop, telefon)
- indywidualne podejście do pracownika
- udział w szkoleniach
- możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy
- stałe wynagrodzenie