O NAS
Jesteśmy międzynarodową siecią prywatnych placówek medycznych. Specjalizujemy się w optymalizacji zdrowia, wczesnej interwencji, oraz holistycznym i zintegrowanym spojrzeniu na człowieka i jego organizm. Każde nasze działanie jest ukierunkowane na to, aby nasi Klienci otrzymywali usługi na najwyższym poziomie. W DNA naszej kultury organizacyjnej są przede wszystkim ludzie, dlatego tworzymy społeczność w której pasja, zaangażowanie i profesjonalizm towarzyszą nam każdego dnia.
Jesteśmy międzynarodową siecią prywatnych placówek medycznych. Specjalizujemy się w optymalizacji zdrowia, wczesnej interwencji, oraz holistycznym i zintegrowanym spojrzeniu na człowieka i jego organizm. Każde nasze działanie jest ukierunkowane na to, aby nasi Klienci otrzymywali usługi na najwyższym poziomie. W DNA naszej kultury organizacyjnej są przede wszystkim ludzie, dlatego tworzymy społeczność w której pasja, zaangażowanie i profesjonalizm towarzyszą nam każdego dnia.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – recepcja
Miejsce pracy: Warszawa, Belwederska 9
Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie:
- obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi w placówce standardami
- udzielanie Klientom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych i pakietów stałej opieki
- sprzedaż świadczonych usług medycznych i produktów
- kontakt z Klientami - telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni
- chęć ciągłego podnoszenie swoich kwalifikacji i wiedzy na temat prewencji zdrowotnej oraz medycyny stylu życia
- budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Jesteśmy miejscem właśnie dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś pasjonatem zdrowego stylu życia i chcesz pomagać naszym Klientom dbać o swoje zdrowie
- każdy Klient jest dla Ciebie wyjątkowy i potrafisz budować z nim profesjonalną relację
- jesteś osobą pozytywną, łatwo budującą relacje i zaufanie
- masz doświadczenie w obsłudze Klientów biznesowych / VIP
- potrafisz doskonale zorganizować swoją pracę i wykazujesz się samodzielnością i kreatywnością
- jesteś nastawiony na cel i motywują Cię efekty
- posługujesz się językiem polskim oraz angielskim na poziomie pozwalającym na prowadzenie profesjonalnej komunikacji z naszymi Klientami (minimum B2)
- masz świadomość, że opiekun Klienta jest bardzo ważnym członkiem zespołu mającym ogromny wpływ na wizerunek firmy – wykazujesz się dbałością o prezencję i znajomością zasad savoir vivre
- potrafisz pracować w zespole i wykorzystywać potencjał różnorodności zespołu
Oto co mamy dla Ciebie:
- pracę w rozwijającym się nowoczesnym centrum prewencji zdrowia, bazującego na światowej klasy rozwiązaniach w zakresie epigenetyki oraz medycyny stylu życia
- szkolenia tematyczne prowadzone przez światowej klasy specjalistów
- dostęp do najnowszych technologii medycznych, często niedostępnych jeszcze w Polsce
- pracę w zespole specjalistów - pasjonatów
- możliwość współpracy w budowaniu całkowicie nowej jakości w podejściu do zdrowia
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata