Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim i polskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Start: 18.07.2022r.
- rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy związanych z obsługą gry,
- obsługa zgłoszeń graczy dotyczących gry mobilnej,
- monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
- aktywna gra w aplikacji (gra typu symulator).
- znajomość języków: angielskiego i polskiego na poziomie min. B2,
- doświadczenie w obsłudze Klienta - min. 3 miesiące,
- umiejętność rozpoznawania potrzeb Klienta i szybkiego reagowania,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania pozytywnych relacji,
- wysoka kultura osobista,
- preferowana dyspozycyjność 5 dni w tygodniu i min. 2 weekendy w miesiącu lub alternatywnie 3 dni w tygodniu i wszystkie weekendy,
- preferowana dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 - 7.00 oraz w weekendy i święta - 24h na dobę).
Mile widziana znajomość ukraińskiego lub/i rosyjskiego.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy,
- pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- dodatkowe benefity: karta Multisport, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju w strukturze CCIG GROUP,
- możliwość przejścia na pracę zdalną po okresie wdrożeniowym,
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Nie czekaj! Wyślij nam swoje CV. Dołącz do naszego zespołu już dziś.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY