Specjalista ds. Nieruchomości
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KS/SN/KG/593/0922
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa pracowników w zakresie organizacji przestrzeni biurowej, w tym zarządzanie powierzchniami biurowymi w posiadanych przez Grupę nieruchomościach,
- Zapewnienie utrzymania nieruchomości Grupy w prawidłowym stanie technicznym, zgodnie z wymogami prawa i w ramach zatwierdzonych budżetów,
- Weryfikacja dokumentacji formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie technicznego utrzymania i zarządzania nieruchomościami,
- Obsługa projektów najmu nieruchomości i obsługa pracowników w tym zakresie,
- Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nadzór nad bieżącymi naprawami i pracami remontowymi,
- Cykliczne przeprowadzanie kontroli zarządzanych nieruchomości,
- Udział w zebraniach właścicieli lokali w Wspólnotach Mieszkaniowych,
- Odpowiedzialność za proces utrzymania umów związanych z nieruchomościami własnymi oraz bazy umów najmu/dzierżawy powierzchni technicznych, w tym ich terminowe przedłużanie,
- Wsparcie zespołów technicznych Grupy w celu zapewnienia bezawaryjnego działania sieci teletechnicznych,
- Wsparcie pozostałych obszarów organizacji w realizacji procesów powiązanych z utrzymaniem nieruchomości.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane studia związane z zarządzaniem nieruchomościami) – dużym atutem będzie posiadanie licencji zarządcy,
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami,
- Znajomość specyfiki pracy w obszarze zarządzania nieruchomościami w dużej organizacji,
- Doświadczenie we współpracy z różnymi obszarami firmy w wielu lokalizacjach na terenie kraju,
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta wewnętrznego oraz wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz umiejętności analityczne, umiejętność formułowania wniosków i ich prezentowania,
- Umiejętność pracy projektowej, koordynacji innych obszarów oraz ustalania priorytetów,
- Systematyczność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, terminowość,
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
- Przyjazny tryb wdrożenia;
- Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
- Pakiet benefitów GPP.