Firma Hitachi Zosen Inova Polska Sp. z o.o. jest oparta w swej działalności na zasadach szwajcarskiej firmy założycielskiej, która gwarantuje najwyższe standardy tak biznesowe jak i międzyludzkie. Zakres działania to techniczne usługi serwisowe oraz realizacja nowych projektów z zakresu budownictwa przemysłowego i energetycznego na terenie Europy.
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Wielka Brytania, lub Finlandia
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór i kontrolę przestrzegania bezpieczeństwa pracowników na realizowanych projektach zagranicznych.
Zadania:
- Przygotowywanie Planu BIOZ
- Nadzorowanie projektu pod kątem BHP
- Monitorowanie i raportowanie zdarzeń niebezpiecznych
- Zgłaszanie kierownikowi budowy nieprawidłowości
- Eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji prac
- Pełnienie funkcji doradczej w zakresie BHP na projektach zagranicznych
- Opracowywanie instrukcji, procedur BHP na projektach zagranicznych zgodnych z wytycznymi klienta
- Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych na projektach zagranicznych
- Prowadzenie dokumentacji i ewidencji BHP pracowników – kontrola ważności badań lekarskich, szkoleń BHP, uprawnień
- Kompletowanie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia pracownika do pracy na realizowanym projekcie
- Przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją BHP na projektach zagranicznych
- Sporządzanie analiz oraz sprawozdań z zakresu BHP na projektach zagranicznych
- Opracowanie wewnętrznych regulacji dotyczących BHP na projektach zagranicznych zgodnych z wytycznymi klienta
- Udział w spotkaniach z klientem i ze służbami BHP na projektach zagranicznych
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów BHP na realizowanych obiektach oraz przygotowanie analiz i wniosków z kontroli
- Udział w postępowaniach wypadkowych
- Propagowanie kultury bezpieczeństwa pracy
- Praca tylko i wyłącznie na rzecz Hitachi Zosen Inova Polska
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o kierunku Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku BHP
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Znajomość przepisów BHP
- Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do pracy na terenie Finlandii
- Dyspozycyjność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, dokładność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy:
- Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Ciekawą pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole przy ciekawych projektach na terenie państw UE
- Niezbędne narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Ubezpieczenie grupowe