Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach wobszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Obecnie dla Naszego Klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Senior Key Account Manager
Miejsce pracy: Berlin
Nr Ref.: KAM/D/2014
Nr Ref.: KAM/D/2014
Opis stanowiska:
- Opracowanie, realizacja i stałe monitorowanie planu sprzedaży;
- Udział w transakcjach i zakup portfeli wierzytelności od banków i innych instytucji(instytucje pożyczkowe, telekomy, towarzystwa ubezpieczeniowe, e-commerce)
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
- Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów biznesowych;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Analiza trendów rynkowych, prospektów sprzedażowych i rekomendacja działań;
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
- Integrowanie nowych produktów/ usług z aktualną ofertą;
- Identyfikacja czynników, które utrudniają realizację planu i sugerowanie sposobów ich optymalizacji/ modyfikacji;
- Odpowiedzialność za poziom satysfakcji klientów
- Odpowiedzialność za wynegocjowanie oczekiwanych przez firmę klauzul umownych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 3-letnie poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą lub na podobnych stanowiskach w obszarze bankowości, windykacji, ubezpieczeń (mile widziane doświadczenie w branży windykacyjnej) na rynku niemieckim;
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,znajomości technik sprzedaży, negocjacji;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2);
- Biegła znajomość języka angielskiego i/lub polskiego (praca w międzynarodowym środowisku zawodowym);
- Dobra znajomość i doświadczenie w pracy z MSOffice;
- Czynne prawo jazdy;
- Wysoki poziom kultury osobistej i świadomości biznesowej;
- Proaktywność i konsekwencja w dążeniu do celu;
- Otwartość na zmiany i elastyczność;
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
- Dyspozycyjność – gotowość do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- ... a dla najlepszych – realne szanse awansu w stale rozwijających się strukturach firmy.