ARPI Accounting to polska spółka będąca częścią norweskiej ARPI Group. Od ponad 20 lat obecności w Polsce realizujemy w praktyce najważniejsze dla nas, skandynawskie wartości: skuteczność działania, wysoką jakość obsługi i troskę o sprawy kluczowe dla Klienta. Budujemy naszą markę na najważniejszym dla nas fundamencie: zaufaniu, które rodzi się z rzetelności i codziennych dobrych praktyk.
Jesteśmy zgranym zespołem ekspertów z zakresu księgowości, prawa i administracji kadrowo-płacowej. Starannie dobieramy naszych specjalistów – pozwala nam to oferować wysokiej jakości obsługę merytoryczną oraz kompleksowe, personalne podejście do każdego Klienta. Jako spółka o międzynarodowym rodowodzie doskonale rozumiemy konteksty lokalne zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wśród naszych Partnerów przeważają spółki wywodzące się ze Skandynawii i zachodniej Europy.
Na lokalizację pierwszej polskiej filii ARPI Accounting wybraliśmy Trójmiasto: dynamiczny rynek o nieskończonym potencjale rozwoju dla firm oferujących najwyższej klasy outsourcing usług dla biznesu. Chcemy, aby nasze nowe biuro w Gdańsku od samego początku wyznaczało złoty standard obsługi w branży księgowej. Dlatego poszukujemy ambitnych i doświadczonych specjalistów z kluczowych dla nas dziedzin, którzy pomogą nam zrealizować ten cel.
Otwarcie biura planowane jest na I/II kwartał 2022 roku.
Aktualnie poszukujemy kandydatów z doświadczeniem na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie księgowości klientów, budowanie zespołu oraz ścisłą współpracę z centralą ARPI w Warszawie. Oferujemy stabilne zatrudnienie, realne możliwości rozwoju oraz aktywny udział w budowaniu marki na rynku.
- dekretacja i księgowanie dokumentów;
- przygotowywanie płatności związanych z działalnością firmy;
- kontrola sald należności i zobowiązań;
- samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych;
- odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej archiwizację;
- sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS i NBP;
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i Klientów;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi: m.in. banki, US, GUS, audytorzy;
- koordynacja obiegu dokumentów;
- kontakt z Klientami firmy (także w języku angielskim).
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i finansowe);
- min. 4 lata doświadczenia na stanowisku samodzielna/y księgowa/y (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych, umiejętność stosowania ich w praktyce;
- bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office;
- mile widziana znajomość systemu księgowego Enova, SQL Raks;
- atutem będzie doświadczenie w pracy i raportowaniu w strukturach międzynarodowych;
- mile widziane umiejętności zarządzania zespołem.
- pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie;
- samodzielne stanowisko z możliwością poszerzania swoich kompetencji i rozwoju w ramach struktury firmy;
- umowę o pracę, narzędzia pracy oraz pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej/prywatnej opieki medycznej);
- kursy i szkolenia branżowe, niezbędne szkolenia wdrożeniowe (w związku z tym możliwe krótkoterminowe delegacje);
- możliwe oddelegowanie do Warszawy na pierwsze 1-3 miesiące.