W związku z rozwojem firmy CP Trade Sp. z o.o. poszukuje obecnie do swojego zespołu
osoby na stanowisko:
Sales Representative -Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą, kompleksową obsługę klientów (m.in. oferowanie, negocjowanie warunków handlowych, realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontrola stanu zamówień oraz stanów magazynowych, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami) oraz pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych (m.in. zbieranie informacji o potrzebach i potencjalnych możliwościach rynku zagranicznego, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi odbiorcami).
Wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne);
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego;
- Mile widziane doświadczenia na stanowisku handlowym;
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office; mile widziane doświadczenie w obsłudze programu magazynowo-księgowego (np. Enova);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość drugiego języka obcego;
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy:
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kategorii B
W zamian za zaangażowanie oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne warunki pracy.
- Wynagrodzenie podstawowe plus przejrzysty system premiowy.
- Dodatkowe benefity np. karta Multistport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna;
- Pracę w młodym, ambitnym zespole, dynamicznie rozwijającej się firmy;
- Kompleksowe przygotowanie do Pracy na proponowanym stanowisku;
- Możliwość zdobycia nowych umiejętności oraz rozwoju zawodowego.