Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Specjalista ds. Administracyjnych

Praca Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 13

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów. Obsługa interesantów w dziekanacie (studenci, słuchacze, kadra naukowa, osoby z zewnątrz). Obsługa poczty elektronicznej. Współpraca...
  •  
  • Specjalista w Zespole Projektów Krajowych w Biurze Projektów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Pozyskiwanie informacji na temat możliwości finansowania ze środków krajowych działań podejmowanych w UWr. Upowszechnianie informacji o programach i konkursach wśród pracowników UWr. Wsparcie...
  • Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS: przygotowywanie zapisów na lektoraty języków obcych; sortowanie i opracowanie danych po...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Wrocław    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Specjalista

    Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    13 godz.
  • Specjalista

    Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    13 godz.
  • Inspektor wojewódzki

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
  • Starszy specjalista

    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)
    4 dni

Praca Specjalista ds. Administracyjnych dolnośląskie najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Główny Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kłodzko, Szalejów Górny 42B    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw dotyczących konserwacji i eksploatacji administrowanych urządzeń oraz cieków na terenie Nadzoru Wodnego, udział w przygotowaniu planów konserwacyjnych, inwestycyjnych i z zakresu usuwania szkód powodziowych, zgłaszanie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    7 dni
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
  • Inspektor Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Nadzorowanie dokumentacji i procesów administracyjnych związanych z ochroną środowiska, Sporządzanie raportów środowiskowych przy użyciu systemów BDO i KOBIZE, Współpraca z organami administracyjnymi, Zarządzanie biurem.
  • Referent

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim   Wałbrzych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi   Rokitnica (pow. złotoryjski, gm. Złotoryja), Rokitnica    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni

Praca Wrocław specjalista ds. administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych zatrudniony w jednym z wrocławskich przedsiębiorstw czy instytucji, wspiera codzienne funkcjonowanie biura oraz efektywną pracę różnych działów w danej jednostce. Typowo osoby na tym stanowisku zajmują się koordynowaniem obiegu dokumentów, organizacją pracy sekretariatu, a także obsługą rekrutacji i wsparciem działu HR.

Dolnośląski rynek pracy wciąż jest otwarty na osoby chcące związać swoją karierę z administracją, a oferty dotyczące pracowników biurowych pojawiają się stosunkowo często. Specjalista czy specjalistka ds. administracyjnych może pracować w różnorodnych sektorach gospodarki – od firm technologicznych, przez instytucje finansowe, po agencje rządowe. Próg wejścia do zawodu nie jest wysoki.  Dla potencjalnych pracodawców kluczowe jest, aby kandydat miał doświadczenie w administracji, niemniej nierzadko pojawiają się także oferty pracy na stanowisku młodszego specjalisty ds. administracji. Istotne, by kandydat dobrze znał narzędzia biurowe, miał rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne i umiał pracować w zespole.

Specjalista ds. administracyjnych Wrocław – co robi?

Specjalista ds. administracyjnych we Wrocławiu zwykle zajmuje się koordynacją działań biurowych, które wspomagają codzienną pracę poszczególnych działów firmy czy organizacji. Osoba na tym stanowisku odpowiada za:

  • przygotowywanie, segregację i archiwizację dokumentów prawno-administracyjnych, finansowych czy osobowych, 
  • wprowadzanie danych pracowników do systemu,
  • zarządzanie korespondencją,
  • przyjmowanie i wydawanie przesyłek zwykłych, poleconych, priorytetowych do biura, kontakt z dostawcami i kurierami,
  • prowadzenie rejestru korespondencji,
  • rozwiązywanie problemów sprzętowych, wzywanie pomocy technicznej lub innej,
  • wzywanie i koordynację pracy pracowników usług utrzymania czystości w biurze,
  • udział w przygotowywaniu spotkań, 
  • operacyjne wsparcie biurowe, współpracę z pracownikami recepcji i innymi pracownikami administracyjnymi,
  • wsparcie działu księgowości, rachunkowości i rozliczeń, współpracę z fakturzystkami i księgowymi,
  • wsparcie w obsłudze klienta, witanie gości, przekazywanie im informacji itp.

Jak zostać specjalistą ds. administracyjnych we Wrocławiu?

Chcesz pracować w administracji i HR we Wrocławiu? W przypadku wielu stanowisk niezbędne jest posiadanie  wykształcenia (średniego bądź wyższego) z zakresu finansów i administracji, zarządzania, rachunkowości lub handlu i obsługi klienta. Dla większości pracodawców ważne jest także posiadanie doświadczenia w pracy biurowej lub w obsłudze klienta. Tego typu doświadczenie można zdobyć chociażby poprzez staże lub praktyki. Kandydaci powinni wykazywać się bardzo dobrze rozwiniętymi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi oraz biegłością w obsłudze programów biurowych oraz sprzętu biurowego typu kserokopiarka, fax. Ponieważ we Wrocławiu funkcjonuje wiele zagranicznych firm, wymagana może być także znajomość języków obcych, przede wszystkim języka angielskiego i języka niemieckiego. 

Ile zarabia specjalista ds. administracyjnych we Wrocławiu?

Specjaliści i asystenci ds. administracyjnych zarabiają zwykle od 4,6 tys. do 6,3 tys. zł brutto na miesiąc. To właśnie taka jest rynkowa stawka wynagrodzenia dla zawodu specjalisty administracyjnego, wynik z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Poziom zarobków uzależniony jest między innymi od poziomu stanowiska, a także branży, w jakiej pracuje dana osoba. Przykładowo, atrakcyjne płace często czekają w administracji finansowej czy w administracji HR. Ponadto zwykle więcej zarabia się w firmach międzynarodowych, w których pracownik posługuje się na co dzień dodatkowo jęz. obcym.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku może liczyć na benefity np. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kursów, dofinansowanie do urlopu, służbowy telefon i komputer, pracownicze imprezy integracyjne itp.

Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych we Wrocławiu

Szukasz pracy w biurze, call center, w home office? Sprawdź oferty na stanowiska administracyjne w mieście Wrocławiu. Możesz je wyszukiwać w naszym serwisie, a także ustawić Job Alert i otrzymywać powiadomienia o nowych rekrutacjach w przyszłości. W każdym ogłoszeniu znajdziesz opis stanowiska, zakres obowiązków, wymagania, tryb pracy (zdalny, stacjonarny) i inne przydatne informacje. Aplikuj już dziś i zacznij nową ciekawą karierę jako pracownik usług administracyjnych!

Praca specjalista ds. administracyjnych Wrocław – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są typowe obowiązki specjalisty ds. administracyjnych we Wrocławiu?

Specjalista ds. administracyjnych zatrudniony w jednej z wrocławskich firm najczęściej odpowiada za prawidłowy obieg dokumentów, odbieranie telefonów, zarządzanie korespondencją, wspieranie pracy recepcji / biura, wspieranie pracy działu kadr i płac. Często zajmuje się również przygotowywaniem i aktualizowaniem niezbędnych raportów oraz analiz na potrzeby managera czy kierownika ds. finansowych, kierownika operacyjnego, zarządu itp.

  • Jakie muszę mieć kwalifikacje, by zostać specjalistą do spraw administracyjnych we Wrocławiu?

Najczęściej wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe o profilu administracyjnym, prawnym, finansowym lub w zakresie zarządzania. Chętnie przyjmowani są także studenci np. na stanowisko młodszej specjalistki ds. administracyjnych czy asystenta biura. Bardzo ważna jest znajomość urządzeń biurowych oraz biegłość w obsłudze komputera i programów takich jak pakiety Microsoft Office, a zwłaszcza Excel bądź inne arkusze kalkulacyjne, a także systemów do zarządzania dokumentacją. Ponadto liczy się komunikatywność, dokładność i skrupulatność kandydata do pracy.