specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU zlecenie i kontrola prac związanych z aranżacją zieleni, nasadzeniami drzew i krzewów, pielęgnacją i wycinką zieleni niskiej, planowanie i typowanie robót związanych z zagospodarowaniem i utrzymaniem zieleni, zlecenie pielęgnacji drzew, rewitalizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z administracją floty, w tym ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód komunikacyjnych. Wsparcie w nadzorowaniu terminowości pracy podmiotów współpracujących. Weryfikacja i opis faktur kosztowych w...
Główne obowiązki: udzielanie informacji dot. dostępnego w Polsce systemu wsparcia przedsiębiorców w kryzysie, w tym udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie 2019/1023 oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym zakresie; przygotowywanie merytorycznych materiałów edukacyjnych...
specjalista mid / senior umowa o pracę część etatu
3 dni
Będziesz odpowiadać za: realizację zadań wynikających z warunków decyzji i pozwoleń w obszarze ochrony środowiska, gospodarowanie odpadami komunalnymi i przemysłowymi, prowadzenie gospodarki wodno-ściekowej oraz monitorowanie i zarządzanie emisją gazów i pyłów do powietrza...
asystent umowa o pracę / o dzieło / o pracę tymczasową pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki zawodowe Zapewniamy wsparcie posprzedażowe klientom oraz odpowiadamy na pytania związane z rachunkowością, księgowością i doradztwem podatkowym. Śledź opinie klientów, aby mieć pewność, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane szybko i skutecznie. Pomaganie klientom w...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych, obsługę korespondencji i udzielanie wyjaśnień w nadzorowanych sprawach, redagowanie projektów pism...
About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o należyty stan nieruchomości, bieżące techniczne utrzymanie nieruchomości; Terminowe zlecanie i nadzór nad okresowymi przeglądami technicznymi obiektów budowlanych oraz prowadzenie rejestru zaleceń, prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych, dokumentacji...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies.
5 dni
Zakres obowiązków: uczestnictwo w pracach grup roboczych międzynarodowych organizacji kolejowych, organizacji rządowych i zarządów kolejowych, organizowanie tłumaczeń na naradach, konferencjach i spotkaniach międzynarodowych, prowadzenie dokumentacji międzynarodowych wyjazdów...
Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem inwestycji na nieruchomościach PKP S.A. oraz w ich sąsiedztwie, w tym projektowanie umów i porozumień; wydawanie zgód na dysponowanie terenem PKP S.A. na cele budowlane; rozpatrywanie wystąpień i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zadania: Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
6 dni
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Główne obowiązki: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności: Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów; Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z regulacją prawną tytułów do gruntów ROD w trybie i na zasadach określonych w ustawie z 13.12.2013 r. o rodzinnych ogrodach działkowych, prowadzenie spraw związanych z nabyciem i zbyciem przez PZD praw do gruntów ROD, likwidacją ROD...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Forma współpracy: Umowa o pracy Model pracy: praca hybrydowa (możliwość 100% pracy zdalnej) Rekrutacja: 100% zdalna Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Zarządzanie i monitorowanie wdrożeń usług chmurowych w Microsoft Azure Wdrażanie, konfigurowanie usług i...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Główne obowiązki: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania II, w szczególności: Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną floty, w tym ubezpieczenia i likwidacja szkód. Weryfikacja pracy i koordynacja zewnętrznych współpracowników. Obsługa faktur i raportowanie w systemach wewnętrznych. Utrzymanie i aktualizacja baz danych, sporządzanie raportów okresowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wsparcie radcy prawnego w bieżącej obsłudze prawnej Spółek z grupy; Przygotowywanie i weryfikowanie regulaminów oraz umów; Sporządzanie opinii prawnych oraz pism w postępowaniach administracyjnych i sądowych; Monitorowanie zmian w prawie; Wsparcie przy czynnościach...
Warszawa jako miejsce pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych stwarza bardzo wiele możliwości poprowadzenia ścieżki kariery. W stolicy praca biur właściwie nigdy nie ustaje, potrzebne są osoby obsługujące tysiące przedsiębiorstw, instytucji, urzędów. Pracując jako specjalista ds. administracyjnych w Warszawie, Twój zakres obowiązków może być dość szeroki – od weryfikacji dokumentów i zarządzania nieruchomościami, przez nadzór nad danymi w systemie MS Office, przez analizę liczb w Excelu, uaktualnianie danych w różnego rodzaju systemach np. kadrowych czy wsparcia sprzedaży, aż po wystawianie faktur, aneksów i bieżącą współpracę z działem handlowym. Praca biurowa w Warszawie to świetna okazja do rozwoju kariery i zdobycia cennego doświadczenia w dziedzinie, która Cię najbardziej interesuje. Już teraz zacznij wyszukiwać oferty dla specjalisty ds. administracji w Warszawie na Praca.pl i aplikuj jednym kliknięciem!
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. administracyjnych Warszawa
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych nierzadko wiąże się z szerokim zakresem bardzo różnych obowiązków. Do tych najważniejszych, powtarzających się w opisach stanowisk proponowanych przez pracodawców ze stolicy, należą: prowadzenie dokumentacji firmy, sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem procedur zgodnych z obowiązującymi wytycznymi, prawem i dobrymi praktykami w branże, a także przetwarzanie i archiwizacja dokumentów np. kadrowych, sprzedażowych czy księgowych. Jeśli cechuje Cię skrupulatność i dokładność, myślisz o karierze w administracji, ewentualnie w dziale customer service lub kadrowo-księgowym, zacznij szukać pracy w jednej ze stołecznych firm lub instytucji. Codziennie dostępne są oferty pracy stacjonarnej lub hybrydowej z biura w Warszawie, przybywa także ogłoszeń typu praca zdalna full remote.
Jak zostać specjalistą ds. administracji biurowej w Warszawie?
Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy biurowej na niższych stanowiskach np. jako asystent i znasz język angielski na odpowiednim poziomie (niekiedy wymagany jest poziom C1, angielski biznesowy bądź związany z daną branżą np. medyczny czy techniczny), możesz zacząć starać się o posadę specjalisty ds. administracji biurowej. W typowym zakresie obowiązków: zarządzanie biurem, aktualizacja baz danych, analiza danych np. finansowych czy kadrowych oraz bardzo często współpraca z działem sprzedaży czy działem obsługi klienta. Pamiętaj, że pracodawcy poszukują osób o konkretnym wachlarzu cech i umiejętności pozwalających na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura. Szczególnie liczy się biegła znajomość obsługi systemów informatycznych, urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne.
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie – predyspozycje zawodowe
Specjalista ds. administracyjnych powinien wyróżniać się wysokim zrozumieniem procesów biznesowych i administracyjnych, zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością odczytywania i sprawdzania rożnego rodzaju pism np. weryfikacją dokumentacji kurierskiej, a także oraz zdolnością do samodzielnego prowadzenia różnych procesów administracyjnych, baz danych itp. Liczą się także wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, miła aparycja, wysoka kultura osobista, rzeczowość i profesjonalizm w kontaktach z pracownikami i kontrahentami. Firmy szukają osób pewnych siebie i odpornych na stres, a także potrafiących działać pod presją czasu i gotowych na pracę w godzinach nadliczbowych. Szuka się osób, które są skłonne wziąć na swoje barki odpowiedzialność za sprawną pracę działu administracyjnego.
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. administracyjno-biurowych w Warszawie ma za zadanie zagwarantować sprawną pracę biura i płynnego przebiegu wszystkich procesów administracyjnych. Na co dzień taka osoba zajmuje się tworzeniem i przetwarzaniem dokumentacji biurowej, wprowadzaniem faktur do systemu, współpracą z firmami kurierskimi itp., współpracuje też z różnymi działami w firmie np. kadrowo-płacowym. Coraz częściej osoby na tym stanowisku mają możliwość wykonywania praca w hybrydowej, dzięki czemu mogą wygodnie zarządzać zadaniami z domowego biura i w razie potrzeby z siedziby firmy.
Główny specjalista ds. administracji Warszawa
Na osobie zajmującej to stanowisko ciąży duża odpowiedzialność. Pracownik ten dba o zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, ma za zadanie zarządzanie zasobami, a także prowadzi współpracę z zewnętrznymi firmami. Główny specjalista ds. administracyjno-biurowych powinien cechować się skrupulatnością, dokładnością i umiejętnością samodzielnego podejmowania decyzji, odpornością na stres i rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, w tym przywódczymi. Do obowiązków głównego specjalisty ds. administracji może też należeć np. współpraca z działem sprzedaży i innymi działami w przedsiębiorstwie.
Młodszy specjalista ds. administracji Warszawa
Stanowisko juniora w dziale administracji w jednej z warszawskich firm jest idealnym miejscem dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w administracji i dynamicznie poprowadzić swoją karierę zawodową. Młodszy specjalista ds. administracji zwykle ma mniej odpowiedzialne zadania, które wykonuje pod okiem managera. Może być na przykład odpowiedzialny za pomoc w realizacji zadań administracyjno-biurowych, wprowadzanie faktur do systemu komputerowego firmy, a także prowadzenie komunikacji z innymi działami firmy.
Asystentka biura
Asystentka biura jest bardzo ważnym elementem każdego zespołu administracyjnego w firmie czy instytucji publicznej. Do jej obowiązków może należeć np. przyjmowanie połączeń, obsługiwanie poczty, prowadzenie archiwum, sporządzanie planów urlopowych dla pracowników, a także dbanie o przestrzeganie terminów kadrowo-płacowych.
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych
Starszy specjalista ds. zamówień publicznych pełni to wyższe stanowisko w pionie administracji, funkcjonujące w urzędach i innych instytucjach. Do zakresu obowiązków takiej osoby wchodzi przetwarzanie informacji różnego rodzaju, zarządzanie dokumentami czy uczestnictwo w procesie składania ofert na zamówienia publiczne oraz realizacja zadań administracyjnych związanych z tym procesem. Wiele tutaj zależy oczywiście od dziedziny, jaką zajmuje się dana jednostka. W pełnieniu roli starszego stopniem specjalisty ważna jest umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie, gdyż wiele procesów ma charakter międzynarodowy.
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży
Młodsza specjalistka ds. administracji sprzedaży to osoba odpowiedzialna na co dzień za wsparcie procesów handlowych w firmie. Ma za zadanie głównie przetwarzanie zamówień, współpracę z kierowcami oraz nieustanną współpracę z działem sprzedaży. Te obowiązku wymagają szerokiej wiedzy z zakresu administracji biznesowej oraz umiejętności zarządzania czasem i priorytetami w procesach administracyjno-sprzedażowych.
Ile zarabia specjalista ds. administracyjnych w Warszawie?
Wynagrodzenie specjalisty ds. administracyjnych jest zróżnicowane i zależy od doświadczenia pracownika, a także poziomu odpowiedzialności i charakteru zadań, które wykonuje na co dzień. Podstawowe wynagrodzenia na tym stanowisku zaczynają się od około 4000 zł netto. Wypłaty szybko jednak rosną wraz z doświadczeniem i podwyższaniem kompetencji.
Praca przy procesach administracyjnych w Warszawie – warunki zatrudnienia
Na kandydatów do pracy w administracji czeka zwykle zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, rzadziej umowy zlecenia lub umowy menedżerskiej. Specjaliści najczęściej wykonują swoje zadania o stałych porach, w godzinach pracy biura, np. od 9:00 do 17:00. Coraz więcej specjalistów ds. administracji w Warszawie może pracować hybrydowo albo zdalnie.
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie – perspektywy zawodowe, ścieżka kariery
Jesteś przekonany / przekonana, że potrafisz perfekcyjnie sprzedać swoje umiejętności jako specjalista ds. administracyjnych? Potrafisz administrować i zarządzać procesami, a bieżąca współpraca z działem sprzedaży nie napawa Cię obawami? Wielu pracodawców w Warszawie czeka na kogoś takiego jak Ty. Osoby pracujące jako specjalista ds. administracji biurowej mogą z dość dużą swobodą prowadzić swoją ścieżkę zawodową, np. awansować na dyrektorów pionu administracyjnego czy specjalizować się konkretnych procesach biznesowo-administracyjnych np. przetargach. Żeby móc rozwijać się zawodowo, niezbędny będzie Ci język angielski na poziomie biznesowym, powinieneś / powinnaś też stale aktualizować swoją wiedzę i kompetencje dotyczące np. narzędzi technicznych, systemów komputerowych wykorzystywanych w administracji czy w przepisach prawa administracyjnego i księgowego.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie
Szukasz atrakcyjnej oferty pracy dla specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie? A może na początek myślisz o jakieś posadzie na zastępstwo czy na ćwierć etatu? Wcale nie tak trudno podjąć decyzję o zmianie miejsca pracy lub zainicjować swoją karierę administracyjną w stolicy! Przede wszystkim zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl. Wśród najnowszych ofert pracy są dostępne zarówno te dotyczące tradycyjnego, jak i hybrydowego modelu pracy z biura. Wielu pracodawców oferuje również szereg dodatkowych benefitów, takich jak bieżące szkolenia, lekcje angielskiego, dodatkowe dni urlopu, prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, bilety do kina i teatru, owocowe dni, dofinansowanie do lunchów, możliwość przyprowadzania do pracy psów, zakładowy żłobek, zakładowa biblioteka czy zwrot kosztów podróży do pracy.
Praca specjalista ds. administracyjnych Warszawa – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. administracyjnych w Warszawie?
Specjalista ds. administracyjnych w Warszawie może pracować zarówno w małych firmach, jak i w rozbudowanych korporacjach, urzędach i innych instytucjach. Pracownik jest odpowiedzialny za nadzorowanie i koordynowanie działań administracyjnych w danej jednostce. Do jego obowiązków należy chociażby zarządzanie dokumentacją, kontrolowanie i optymalizacja procesów oraz komunikacja i wsparcie dla innych działów firmy.
Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista ds. administracyjnych?
Specjalista ds. administracyjnych musi cechować się m.in. umiejętnością organizacji pracy, doskonale rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi oraz biegłą znajomością oprogramowania biurowego i urządzeń biurowych. Ponadto w Warszawie często wymaga się również dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Praca Specjalista ds. Administracyjnych w miastach