Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu Wrocław

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Sales Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
  • Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Regionalnej

    I3 ENGINEERING EU Sp. z O.O.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Realizacja planów sprzedażowych: Dążenie do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z obecnymi klientami. Zarządzanie kontaktami: Budowanie trwałych relacji z klientami, dostosowywanie ofert do ich potrzeb oraz...
  •  
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży

    I3 ENGINEERING EU Sp. z O.O.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Jako Regionalny Kierownik Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za zwiększenie sprzedaży oraz rozwijanie relacji z klientami w swoim przypisanym regionie. Twoim celem będzie osiąganie ustalonych celów sprzedażowych, zwiększanie udziału w rynku oraz promowanie produktów i usług firmy....

Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu dolnośląskie najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kłodzko    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...