Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • B2B Product Marketing Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    RESPONSIBILITIES Messaging development: creating compelling messages that resonate with the target audience; Product positioning: defining how a product stands out in its market and communicating its unique value proposition; Market research: analysing market trends to better understand customer...

Praca Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu mazowieckie najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Sprzedaży

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym: ustalanie celów, motywowanie, kontrola wyników. Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży B2B. Utrzymywanie i rozwijanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami. Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji. Współpraca z innymi działami...
  • Kierownik Sprzedaży B2B

    Paweł Witak   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Firma Balneo, lider w branży wyposażenia łazienek, poszukuje doświadczonego Kierownika Sprzedaży B2B. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie sprzedaży na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz budowanie trwałych relacji z...
  • Product Manager w Departamencie Sprzedaży i Marketingu

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków na tym stanowisku to: (Współ)kreowanie strategii produktowej; Zarządzanie całym cyklem życia produktu: od pomysłu do wycofania; Opieka merytoryczna i procesowa nad produktami będącymi w portfolio; Analiza mixu produktowego: sprzedaż, rentowność, mix kanałowy;...