Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Gdynia    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.
    1 dni
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    G Data Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o dzieło  pełny etat   25,00 - 30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Niemcy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Niemcy
Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)

Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)

Wayfair
Niemcy
specjalista junior / mid
praca zdalna
701 dni temu
Remote German Speaking Customer Service Consultant (Chat & Email)
Nr ref.: VONQ-00122343

Full Remote


Salary: Competitive + 100 PLN gross (monthly home support contribution)

Bonus Scheme: up to 550 PLN monthly

Location: Work from Home/ Full time position

Training: 3 week comprehensive training program

Additional Benefits Include: private health care, gym membership, employee discount, pension, referral bonus, engagement activities, learning and development financial support.

 

Your Customer Service Team:

Working from home, you will be part of our award winning Customer Service Team, enhancing our customers experience. Our team thrives on relentless customer focus, with all our Consultants having the autonomy to manage and resolve queries; from the very first order through to delivery and aftercare enquiries. At Wayfair we support, empower and value our employees' voice.

 

What You'll Do
  • Build a positive experience with our customers through various mediums such as: live chat and email; whilst navigating multiple software applications and technologies simultaneously.
  • Drive relentless customer focus with effective and timely support of post-order issues (returns, replacements, refunds, delivery status, back ordered items, and any issues with fulfillment)
  • Demonstrate effective communication techniques to seamlessly handle and resolve customer conflict using good judgement in a professional and friendly manner. 
  • Drive results with agility against customer service, efficiency and issue resolution targets
  • Identify areas of innovation and improvement, whilst collaborating effectively with your team.
What You'll Need
  • At least B2 level in German language and at least B2 level in English (written and verbal)
  • Excellent communication and relationship building skills with a passion for helping others
  • To be technically proficient, analytical and solution focused. 
  • Previous customer service experience within a customer facing role is preferred.
  • The ability to operate effectively within a high volume, fast paced, target driven environment.  
  • Consistent internet speed of at least 25 Mbps (download) and 5 Mbps (upload) using a hard-wire internet connection directly into your service providers router.
  • A distraction free, dedicated workspace (Wayfair provides all necessary computer equipment).
What to expect
  • Training schedule week 1-3 - fixed hours Monday to Friday 09:30 to 18:00 
  • Working Hours from week 4 - A planned, 13 week schedule (40 hours per week, 8 hours per day), inclusive of Monday to Sunday, and during our business operating hours of 08:00 to 22.00

 


About Wayfair Inc.

Wayfair is one of the world’s largest online destinations for the home. Whether you work in our global headquarters in Boston or Berlin, or in our warehouses or offices throughout the world, we’re reinventing the way people shop for their homes. Through our commitment to industry-leading technology and creative problem-solving, we are confident that Wayfair will be home to the most rewarding work of your career. If you’re looking for rapid growth, constant learning, and dynamic challenges, then you’ll find that amazing career opportunities are knocking.

 

No matter who you are, Wayfair is a place you can call home. We’re a community of innovators, risk-takers, and trailblazers who celebrate our differences, and know that our unique perspectives make us stronger, smarter, and well-positioned for success. We value and rely on the collective voices of our employees, customers, community, and suppliers to help guide us as we build a better Wayfair – and world – for all. Every voice, every perspective matters. That’s why we’re proud to be an equal opportunity employer. We do not discriminate on the basis of race, color, ethnicity, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship status, marital status, disability, gender identity, gender expression, veteran status, or genetic information.

 

We are interested in retaining your data for a period of 12 months to consider you for suitable positions within Wayfair. Your personal data is processed in accordance with our Candidate Privacy Notice. If you have any questions regarding our processing of your personal data, please contact us at dataprotectionofficer@wayfair.com. If you would rather not have us retain your data please contact us anytime at dataprotectionofficer@wayfair.com.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Gdynia    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
  • Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.
    1 dni
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    G Data Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o dzieło  pełny etat   25,00 - 30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...