Ogłoszenie numer: 1950656, z dnia 2018-04-19
NTTCable jest niemiecką spółką telefoniczną High-End i wykonuje usługi telekomunikacyjne wyłącznie dla wiodących przedsiębiorstw sektora prywatnego, jak również urzędów i organizacji międzynarodowych. Do naszych klientów należą: Federalna Agencja ds. Sieci (Bundesnetzagentur), Niemiecki Urząd Celny (Zoll) i NATO. Spektrum naszych usług obejmuje wszystkie aspekty nowoczesnej telekomunikacji. Począwszy od klasycznej telefonii i rozwiązań VoIP, przez telefonię komórkową i połączenia satelitarne do budowy sieci MPLS i WAN.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Niemcy, Idstein/ w pobliżu Frankfurt nad Menem
Opis stanowiska
- współpraca z dostawcami w zakresie realizacji usługi telefonii stacjonarnej oraz szerokopasmowego dostępu do internetu
- koordynacja i realizacja wszystkich koniecznych zadań służących terminowej realizacji projektów klientów
- kompetentna telefoniczna i/lub mailowa obsługa klienta NTTCable w zakresie zgłaszanych problemów
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- adekwatna wiedza techniczna i zaangażowanie w realizację zadań klientów
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy, samodzielność
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
Oferujemy
- przyjazną atmosferę pracy tworzoną przez ludzi, dla których najważniejsze są relacje
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- miejsce pracy w malowniczym otoczeniu Frankfurta
- system płaskiej hierarchii, krótkie drogi komunikacyjne, elastyczne czasy pracy
- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju własnego w międzynarodowej firmie
- odpowiednie wynagrodzenie