IFS Contact Centre w PwC Polska składa się z ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem biurem: przesyłaniem i archiwizowaniem dokumentów, przygotowywaniem raportów lub zestawień czy koordynowaniem ważnych wydarzeń i terminów. Zapewniamy także pełne wsparcie w procesach związanych z wydatkami oraz podróżami pracowników.
Do naszego zespołu poszukujemy: Recepcjonistki/Recepcjonisty
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Twoja przyszła rola:
- bieżąca obsługa recepcji,
- odbieranie i przekierowywanie telefonów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- przygotowywanie i koordynowanie utylizacji sal konferencyjnych, obsługa systemu do rezerwacji sal,
- koordynowanie serwisów firm zewnętrznych,
- zamawianie materiałów biurowych,
- obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- udział w projektach z obszaru zakupowego i administracyjnego,
- wsparcie administracyjne klienta wewnętrznego.
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- masz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
- sprawnie obsługujesz pakiet Windows,
- cechuje Cię dobra organizacja pracy,
- posiadasz umiejętność pracy w zespole,
- wyróżnia Cię komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- lubisz dokładność, skrupulatność,
- masz pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Magdą,
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne