First Property Poland Sp. z o.o. należy do grupy kapitałowej First Property Group plc, która zarządza funduszami własnymi oraz podmiotów trzecich przeznaczonymi na inwestycje w nieruchomości komercyjne. First Property inwestuje w nieruchomości komercyjne w Wielkiej Brytanii, Polsce oraz Rumunii i jest długoterminowym inwestorem nabywanych nieruchomości. First Property Group plc jest bardzo dynamicznie i szybko rozwijającą się firmą specjalizującą się w zarządzaniu aktywami. Jest notowana na rynku giełdowym AIM w Wielkiej Brytanii. Skład obecnego portfela nieruchomości należącego do funduszu to ponad 20 nieruchomości biurowych oraz handlowych w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdyni, Lublinie oraz w mniejszych miastach. Biuro w Warszawie mieści się w ścisłym Centrum. Zespół w biurze w Warszawie liczy ok. 40 osób.
W celu uzyskania dodatkowych informacji na nasz temat,
odwiedź naszą stronę internetową: https://www.fprop.com
- Obsługa recepcyjna Gości (w tym pierwszy kontakt z Klientem)
- Rejestracja faktur
- Rozliczanie delegacji służbowych
- Rezerwacja noclegów dla pracowników
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z dostawcami usług (poczta, kurierzy, taksówki, bilety, podróże służbowe, art. biurowe)
- Zadania administracyjne związane z bieżącą obsługą biura
- Obsługa połączeń przychodzących
- Archiwizacja dokumentów
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-17.30
- Zaangażowanie i rzetelność
- Dobra organizacji pracy własnej
- Komunikatywność
- Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie
- Znajomość języka angielskiego – będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od poniedziałku do piątku (pełen etat)
- szansę rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy i zaangażowania
- dogodna lokalizacja biura
- pakiet medyczny (Enel-Med)