Firma Paneltech Sp. z o.o. istnieje na rynku od 35 lat. Zdobyte doświadczenie pozwoliło naszej firmie wyspecjalizować się w produkcji wysokiej jakości płyt warstwowych, styropianu oraz drzwi przemysłowych. Na chwile obecną eksportujemy nasze produkty do prawie 30 krajów z całego świata. Paneltech to gwarancja wysokiej jakości i trwałości wyrobów, terminowości oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta.
W związku ze stale rozszerzającą się działalnością firmy i jej rozwojem, aktualnie poszukiwani są kandydaci na stanowisko:
Recepcjonistka – Obsługa Klienta
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy;
przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile;
obsługa sal konferencyjnych;
bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Wymagania:
wykształcenie średnie;
zaangażowanie, systematyczność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
praktyczna znajomość pakietu MS Office;
znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
pracę w dynamicznym zespole;
możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
karty multisport;
możliwość przystąpienia do PKZP;
miejsca parkingowe;
paczki świąteczne.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zrządzanie skrzynką mailową. Zrządzanie...
Zakres obowiązków: obsługa recepcji; rezerwacja sal klienckich; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji rezerwacja sal konferencyjnych; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa zlecenie część etatu
2 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami) Wsparcie organizacji...
Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...