specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
ETP Spółka Akcyjna w restrukturyzacji poszukuje kandydatów na stanowisko:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Zakresem zadań na tym stanowisku jest m.in. obsługa korespondencji oraz jej przetwarzanie (rejestracja, skanowanie, kopiowanie, dystrybucja w systemie zintegrowanym) oraz faktur; dbanie o pozytywny wizerunek recepcji. Odbieranie telefonów oraz e-maili oraz prawidłowe ich przekierowywanie do działów i komórek organizacyjnych firmy.
Opis zadań:
Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą;
Skanowanie i wprowadzanie faktur do systemu;
Współpraca z firmami kurierskimi;
Administracyjne wsparcie pracowników firmy;
Odbieranie telefonów i e-maili;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów);
Umiejętność wysyłki poczty;
Umiejętność prowadzenia dzienników korespondencyjnych;
Znajomość obsługi komputera (MS Office);
Znajomość urządzeń biurowych;
Pracowitość, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
Komunikatywność i sumienność;
Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.