Najnowsze oferty pracy

  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Grudziądz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Hungarian Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Are you fluent in Hungarian and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Czech / Slovak Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Are you fluent in Czech/Slovak and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Rumunia Specjalista ds. Obsługi Klienta Rumunia
Priority Services Specialist with French

Priority Services Specialist with French

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Rumunia, Rumunia, Bukareszt
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
200 dni temu
Priority Services Specialist with French
Rumunia, Bukareszt
2 shifts 8 Am to 5 Pm - Shift 1 ; 1 Pm to 10 Pm


About the job

What we do

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital.

About the role
  • Interact with users via email, phone, and chat.
  • Represent as the point of contact with important and strategic users.
  • Analyse and evaluate users’ specific account setups and previous interactions to recommend solutions to their questions that would best fit their needs.
  • Meet and exceed personal targets in a fun and challenging team environment.
  • Escalate complex user issues to internal teams and provide context to the reason for the escalation.
  • Be able to deliver conclusions from data given to you (suggesting training needs based on previous ticket volume).
  • Work to resolve user issues within the first contact, escalating only as needed due to access restrictions, tool limitations, or technical complexity.
  • Identify opportunities to improve the user experience with better tooling or product fixes.
Skills and experience
  • Fluent French(C1) & English (at least B2).
  • Willingness to work from the office in Bucharest.
  • Willingness to work in a shift-based work schedule (8am-5pm or 1pm-10pm).
  • Experience handling customers within a call center environment and maintaining the highest levels of customer satisfaction.
  • Excellent written and oral communication skills with the ability to formulate structured communications in a complex environment.
  • Ability to adjust communication style depending on the level of technical ability of the audience.
  • Understands the level of service expected for Priority accounts.
  • Able to adapt quickly to changes in workflows.
  • Highly empathetic and thoughtful, with the ability to understand customers’ business challenges and tailor a solution adapted to their needs.
  • Demonstrated ability to solve complex support problems, often in the absence of defined workflows.
We offer
  • Opportunity to be part of a global organization focused on development.
  • Open-minded and multinational environment.
  • Professional development and clear career path.
  • Extensive benefits package: meal vouchers, 7card digital, private medical healthcare, gift vouchers for Christmas and Easter, 13th salary.
  • Relocation bonus

About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klienta krajowego i zagranicznego, przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień, sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów, współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień, współpraca z partnerami logistycznymi,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    12 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Grudziądz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Hungarian Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Are you fluent in Hungarian and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
  • Czech / Slovak Customer Support Agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Are you fluent in Czech/Slovak and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude...