www.pandoapartments.com.pl
Firma zarządzająca wynajmem mieszkań w Warszawie.
Firma P&O Apartments działająca na rynku od 2004 roku, zarządzająca wynajmem serwisowanych apartamentów w Warszawie dla klientów korporacyjnych i turystów oraz pośrednicząca w wynajmie na międzynarodowym rynku relokacyjnym klientów biznesowych, poszukuje kandydata do pracy na stanowisku Pracownika do obsługi portali rezerwacyjnych i recepcji, zarządzania wynajmem w biurze w Warszawie .
Jeśli masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać, wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność.
Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją.
Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług.
Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju.
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę gości, udzielanie profesjonalnej pomocy, realizację ich indywidualnych potrzeb i zamówień, przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych i korporacyjnych, obsługę linii telefonicznej i poczty email, udzielanie należytych informacji, meldowanie gości.
Również za obsługę portali rezerwacyjnych, dodawanie i aktualizację ofert, nawiązywanie współpracy z kontrahentami.
Podejmując wyzwanie powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć z tego satysfakcję. Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty, świadcząc jak najlepsze usługi. Komunikujesz się w języku angielskim.
- doświadczenie w pracy w hotelu/aparthotelu/firmie relokacyjnej przy bezpośredniej obsłudze gości
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość innych języków będzie atutem
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność rozwijania sieci kontaktów
- kreatywności oraz ukierunkowanie na skuteczne poszukiwanie rozwiązań
- doskonała organizacja czasu pracy
- dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre
- szarmanckość, dyskrecja i lojalność
- znajomość systemów rezerwacji hoteli m.in. booking.com, Yield Planet
- dyspozycyjności, praca zmianowa
- znajomości portali dot. branży hotelarskiej i turystycznej
- wysokiej kultury osobistej
- odporności na stres
- stabilne warunki zatrudnienia, ciekawą, samodzielną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz możliwości rozwoju zawodowego