poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Katowice
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1)
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
- Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.